maandag 15 april 2013

MCC#06


Daar ben ik weer met een kerstkaart, het lente weer is er eindelijk en nu kom ik weer met een ijzig koude kaart!
De opdracht voor de challenge van deze keer luid: Maak een kerstkaart met een Magnolia stempel van minstens 1 jaar oud.
Ik heb voor deze schattige Tilda met sneeuwbal gekozen en het papier wat ik heb gebruikt is van Tilda (lekker verwarrend maar dit "tilda" papier heeft niet met Magnolia te maken!).
De doily is gestanst en is een mal van Cheery Lynn, de sterrenrand is van Magnolia Doohickey evenals de swirl, en de tekst is van Marianne design.
De prijs die je deze keer kunt winnen is een waardebon van €10,00, vrij te besteden bij Harlekino hobby.


Doen jullie gezellig mee??



26 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi kaartje

esmee zei

een leuke kerstkaart

Muuske zei

Mooie winterse kaart in zachte lieve kleuren.groetjes Margo.

Margo zei

Wat een leuk kerstkaartje zeg !
Ik ga een geschikte stempel opzoeken en doe mee hoor !
Liefs
Margo

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is echt geweldig. Mooie kleuren.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Heerlijk een Kerstkaart in zachte kleuren, mooi!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.com

Cobie zei

Het is een hele leuke kaart Durvina!

Groetjes Cobie

Richtsje zei

Ja, jij zegt het ik dacht het, hihihi! Nee, hoor Durvina, je hebt er een hele mooie ijskoude kerstkaart van gemaakt! Weer heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

SandraR zei

Prachtige kaart, Durvina!
Mooie details en ik vind je pastel kleuren ook erg gaaf!
Een beauty!

Liefs, San

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Durvina.
Echt schitterend.

Lieve Durvina

Door omstandigheden zal Ik het bloggen moeten minderen.
Ik reageerde dagelijks,maar dat is niet meer mogelijk.
Ik blijf wel van Je blog genieten,maar zal zo nu en dan een reactie achter laten.
Vragen en belangstelling mag altijd,zie mail adres.

Liefs en groetjes Leny Hempen

Marjanne zei

haha zitten we eindelijk in T shirt.... komt er een kerstkaartje voorbij, maar wel een hele mooie!

Unknown zei

Prachtige kaart Durvina lief van kleurtjes geweldig.

Lieve groetjes Suze

Karin zei

Wat een leuk kaartje Durvina!
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Durvina, ik vind deze zachte tinten helemaal geweldig. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

Hanneke zei

Mooie kerstkaart Durvina! Die stempel is echt leuk en mooi die sterrenrand! Groetjes, Hanneke

Daphne zei

Ik vind het gewoon knap, dat jij in deze tijd van het jaar, met eindelijk mooi weer, zo'n mooie Kerstkaart kan maken.
Wat een liefje!!

Riet zei

Wat is dit een prachtige kaart.

Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een schattig kaartje Durvina met die twee Tilda's ;) LOL lieve groetjes Miranda

Cindy zei

Hoi Durvina,
Hij is weer in één woord: SCHITTEREND! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Ik kan niet anders zeggen dat ik weer met veel plezier naar je prachtige kerstkaart zit te kijken, lieve Durvina, misschien doe ik wel mee bij MCC, een stempel van een jaartje oud heb ik hopelijk nog wel.
jouw kaart is er weer eén, SUPER gemaakt.
Liefs Corrie

PatriciaKleijn zei

heel leuk kaartje hoor

Groetjes,
Patricia

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooi kaartje! Je hebt echt een winters sfeertje weten te creëren!

Liefs,
Wendy

Sônia Hermínio zei

Acabo de conhecer o seu blog e fiquei encantada com tanta beleza. Já estou te seguindo. Te convido a vir conhecer meu cantinho, será muito bem vinda!

Alina zei

een super leuke kaart, Durvina!

Chantal zei

Wat een schitterende kaart Durvina!

Dina zei

een prachtige kaart super mooi