woensdag 17 april 2013

Gefeliciteerd Sinikka


Deze kaart heb ik gestuurd aan mij blogvriendin Sinikka, als je haar blog nog nooit hebt bezocht zou ik je aanraden om dat eens te doen, ze maakt ontzettend mooie dingen!
Ik heb deze kaart gemaakt met een leuke "Gorjuss" stempel.


Is het geen schatje?
Ik heb haar ingekleurd met de Distress Markers.


En ik heb deze gladde rolbloemen nieuw, het zijn stanzen van Marianne Design en heten Chinese blossom, maar komen uit een al wat oudere collectie.

Fijne avond!

36 opmerkingen:

SandraR zei

Wauw, Durvina!
Mag nog wel goed oefenen, wil ik zulke mooie kaarten maken als jij doet...
;-)
Echt gorgeous!
Je kleurwerk, maar ook de details!

Liefs, San

Sinikka zei

En ik was super blij met de kaart en het cadeau wat er bijzat!!!! LIEF!!!! De gerolde bloemen zijn inderdaad heel mooi.
Liefs Sinikka

Ghea zei

van de plaatjes ben ik nooit zo weg van, maar zoals jij haar hebt ingekleurd met bruinige haren en een pastel kleurige jurk vind ik haar beeldschoon.
Liefs Ghea

Hanneke zei

Prachtig! Hele mooie stempel en leuke bloemen! Groetjes, Hanneke

Sanne zei

Grappig! Sinikka showde een foto van haar kaarten. Zag meteen welke van jou afkomstig was. Dit is echt een schatje zeg, zo'n leuk afdrukje!!! En een pracht van een kaart! Daar is ons blogmaatje vast en zeker heel blij mee.

Liefs Sanne

Vicky zei

Gorgeous sweetie...:o)

biggest of hugs Vicky xx

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, leuke kleurtjes!
liefs Rachel

Christa zei

oww wat gaaf zeg, ik vind ze ook super leuk de gorjuss, had in zeist er 6 gekocht, heb er al wat mee gemaakt maar mag ik helaas nog niet laten zien ;) , maar heel mooi hoor ik hou daar van !! xx christa

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi ingekleurd en leuke kaart als geheel,deze mag zeker gezien worden,lieve groetjes Miranda

Mariken zei

O, wat een lief kaartje! Schattige stempel, ook gekocht in Zeist?? Ik wel!
Groetjes Mariken xx

Anita Meijer zei

Sinikka maakt zeker de prachtigste dingen en volg haar inderdaad ook. Wat een schitterende kaart heb je voor haar gemaakt Durvina, helemaal super weer.
Liefs van Anita

Hanny zei

Wow wat een ontzettend leuk afdrukje en die kleuren.........fantastisch mooi gemaakt.
liefs hanny♥

Marianne Schut zei

Wauw Durvina wat een pracht creatie heb je gemaakt, kan me voorstellen dat ze daar blij mee was! Dit is inderdaad zo'n lieve stempel en je kleurwerk ziet er wel weer zo mooi uit! Liefs Marianne

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart voor
Sinikka heb je gemaakt, hij is echt
geweldig, en ja die rol roosjes heb
ik ook, doe er alleen te weinig mee.
Eigenlijk is het helemaal niet erg
om eens vaker naar oude mallen te
grijpen...
Top kaartje ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, alweer zo'n schitterende kaart.
Groetjes mirande

Adriana zei

Wat een prachtige kaart! Moooi gekleurd en al die bloemen zo geweldig bij elkaar.

Plony zei

Ooooooohhhhh, schitterend gedaan zeg!!!! Onwijs mooi!
Liefs Plony.

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart Durvina.

Groetjes van Ineke

Christina - Pieces of Dreams zei

This is so pretty.
I love this Stamp and your embellishments are just right.
Gorgeous!
Hugs
Chris x

Joke de Wit zei

Prachtig Durvina,en ook zo mooi ingekleurd vooral de haren zijn mooi gedaan.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi zeg.
Groetjes Miranda

Marjanne zei

Die gorjuss meisjes zijn zo schattig hè. Dit kaartje is weer zo mooi

jolanda zei

mooi kaartje

Richtsje zei

Dit zal Sinika erg leuk vinden om te krijgen Durvina! Je bewijst je kwaliteiten echt weer met deze schitterende kaart, heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Chantal zei

Wauw Durvina, wat is het weer een topper van een kaart zeg!

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje weer Durvina
Groetjes corrie

Riet zei

Wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Karin zei

Prachtig kaartje Durvina! Mooie bloemenpracht. Gr. Karin

Joke zei

Weer een heel mooie kaartje.
ook je rolbloemen leuke bloemen zijn het.
groetjes joke

Christa zei

Wat een schatje die stempel ! En wat heb je haar mooi ingekleurd. Ik zie ook de frantage .... leuk spul he. Die rolbloemen heb ik ook ; ik kan ze altijd zo lastig bevestigen. Hoe doe jij dat ?? Fijn weekend !! Groetjes , Christa.

Daphne zei

Wat een leuk kaartje, vooral dat stukje verband gaas, echt een grappig detail

Louise zei

Hi Durvina ❤
This is soooo beautiful! Love the cute image and your splendid colouring :) Stunning details and paper too! Biggest of hugs ❤

Elizabeth zei

Stunning card, Durvina! Love the gorgeous coloring and fab design! Hugs, Elizabeth x

Nicole zei

Wat laat je weer een geweldig mooie kaart zien!! Tis gewoon weer een plaatje. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Janny zei

Wat een prachtige kaart weer zeg, voor mij een verrassing ik zag net op FB 2 ingekleurde magnolia 's dus was helemaal verrast vandeze stempel, fijn weekend liefs Janny

Jenny zei

Beautiful! <3 Jen xx