donderdag 11 april 2013

Tilda in Cottondress


Deze kaart is gemaakt met de prachtige paperpad van Maja Design "Vintage Spring".
Prachtig papier in pastelkleurtjes.
Ik heb op de kaart diverse stanzen gebruikt o.a. Spellbinders labels 10,Doohickey swirl/Lace/dragonfly/bloemen.
Ook heb ik weer een wondgaasje en pareltjes gebruikt op deze creatie.


Tilda with Cottondress is gekleurd met de Distress Markers, en haar jurk is bewerkt met Stickles.
Deze kaart is te bewonderen in de winkel van Harlekino.


20 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Prachtig. Mooi zo met die glitters.
Groetjes Miranda

Chantal zei

Wauw Durvina, wat een schitterende kaart en die stickles! Die doen het helemaal op die geweldig ingekleurde jurk!

Hanny zei

Het ziet er weer schitterend uit!
liefs Hanny♥

Richtsje zei

Schitterend Durvina, het is weer een beauty! Lief hoor, dit prinsesje...mooi is dat papier hé, ik denk dat we het veel gaan zien deze zomer! Jij hebt er in ieder geval een prachtige kaart mee gemaakt!

Groetjes Richtje

Irm zei

Hoi Durvina, het is weer een beauty hoor!!Leuk met dat glitter effect! Super kaart weer! Liefs, Irm

Joke de Wit zei

Hij is mooi Durvina het jurkje is zo leuk geworden.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Durvina, echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

Neline zei

Prachtige kaart, de stempel is echt zo'n schatje!
groetjes
Neline

Corrie zei

Wat een schatje Durvina
Groetjes Corrie

Ellen zei

Lief kaartje! Al die glitters doen het goed en ook dat gaasje staat heel mooi.
Groetjes, Ellen

Marijke zei

Prachtig kaartje, mooie zachte kleurtjes. En wat een mooi glitterjurkje heeft Tilda aan.
Groetjes,
Marijke

Karin zei

Wat een schatje!
Gr. Karin

Cindy zei

Hij is weer leuk! En die bloemen, zo gaaf! Groetjes, Cindy

Nicole zei

Wat een dotje!! En wat heeft ze een prachtige glitterjurk aan!! Superkaart! Liefs, Nicole

Corrie zei

Wat een schatje van een kaart weer Durvina, je hebt ook weer zo mooi gekleurd, ik zou toch ook eens meer moeten oefenen, geen tijd, maar dat is geen excuus ik weet het.
Het glitter erbij is zo mooi, ik vind het een plaatje.
Liefs Corrie

Joke zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes joke

Sinikka zei

Een droom van een kaart. Perfect gedecoreerd ( net genoeg ) en wat is ze mooi met al dat glitter.
Binnenkort ga ik de kaart bewonderen....ik denk op dezelfde dag als ik jou een knuffel geef :-)
Liefs Sinikka

Enny zei

Prachtig, dat papier, en die glitterjurk, heel mooi gedaan ! Groetjes Enny

esmee zei

een leuke kaart

PatriciaKleijn zei

Heel mooi kaartje hoor

Groetjes,
Patricia