donderdag 4 april 2013

Thanks


Laatst heb ik dit kaartje gemaakt voor iemand om te bedanken.
Ik vond dat deze stempel daar ook goed voor te gebruiken is.
De papierlijn die ik heb gebruikt is van My Minds Eye.
De leuke doily rechts in de hoek is gestanst met een Creatable.


De bloementoef is gemaakt met rolbloemen die ook gemaakt zijn met Creatable stanzen, en zoals je ziet zitten er ook "gewone" roosjes tussen, de bloembladeren zijn gestanst met een Doohickey evenals de swirls.


"Coco with Present" is gekleurd met de Distress Markers.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:

Wie van jullie loop ik zaterdag tegen het lijf tijdens de Art Specially te Zeist.
Morgen ga ik naar mijn lieve vriendin Wilma en we gaan zaterdag samen naar de beurs, dus wie weet komen we elkaar daar tegen!!
Ik heb er ontzettend zin in.


36 opmerkingen:

Colien zei

Wat een leuke kaart weer! Lieve tinten en mooi ingekleurd afdrukje, helemaal top!
Veel plezier in Zeist, wij gaan ons weer 'storten op' een bomvolle workshop voor het goede doel.
grtz. Colien

Sanne zei

Wat een fantastische kaart! Ben helemaal weg van de kleuren en al die bloemen. Een toppertje!

Liefs Sanne

Riet zei

Schitterende kaart,lief zeg die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.

Joke de Wit zei

Hallo Durvina,hij is leuk geworden en ook zo mooi ingekleurd.Groetjes joke

Cinderella zei

Hoi Durvina wat heb je weer een geweldig schattige kaart gemaakt
Lieve groetjes en veel plezier in Zeist
Cindy

Richtsje zei

Schitterend kaartje Durvina! Leuke vrolijke kleurtjes en een prachtige bloementoef! Heel mooi gedaan!

Groetjes Richtje

KarinsArtScrap zei

super lieve en mooie kaart Durvina.

groetjes karin

Wilma zei

Oohh, wat een lieverd!!
Gave kleuren!
Enne...ik heb er ook superveel zin in :-)
Tot morgen XX

Anita Meijer zei

Wauwie Durvina wat is dit weer een toppertje, helemaal super de super. Mij zal je niet tegenkomen dat is een ding wat zeker is want ik ga niet naar de beurs, sterker nog ben eigenlijk nog nooit naar een beurs geweest en is misschien maar beter ook want ik weet hoe ik ben en zou het me heel veel moeite kosten om me in te houden met kopen ;-). Veel plezier alvast.
Liefs van Anita

Alina zei

heel mooi, Durvina, prachtige kleuren!

Daphne zei

Echt weer een kaartje in jou bekende stijl.
Wat kun je toch mooi kleuren, vind ik zo knap, de schaduwen lijken zo mooi.
Ik ga niet naat Zeist, wel jammer, want ik hou ook wel van dat soort uitjes, maar komende weekenden zijn wij zo druk met van alles en nog wat, helaas schieten de "knutsel" dingen erbij in.
Geniet er lekker van en we lezen het wel op het blog.
Groetjes, Daphne

Rachel zei

Wat een leuk kaartje!
liefs Rachel

Mariken zei

Wat een schattige kaart! Lief afdrukje, mooie kleuren, ziet er super uit! Jij gaat overmorgen ook naar Zeist?? Misschien komen we elkaar wel tegen!
Groetjes, fijne avond en veel plezier zaterdag!
Groetjes Mariken xx

Nicole zei

Prachtige kaar weer Durvina. Erg vrolijk van kleur ook!! Wat jammer dat we elkaar mislopen in Zeist!!! Heeeeeeel veeeeel plezier meid!! Lekker genieten. Liefs, Nicole

annemarie zei

een heel mooi kaartje, super kleuren.
veel plezier in Zeist, staat bij mij ook nog hoog op de lijstmaar deze keer nog niet.

groetjes Annemarie

tanja zei

Schatje je kaart xxx tanja

Unknown zei

Schattige kaart Durvina in hele mooie kleuren.

Lieve groetjes Suze

Muuske zei

Prachtige kaart leuk dat je het afdrukje er voor hebt gebruikt.mooi hoe je de bloemetjes hebt gemaakt.groetjes Margo en o ja veel plezier in Zeist.

Marjanne zei

Wat een lief kaartje, die bloemetjes zijn prachtig, het beertje kijkt een beetje zielig maar is wel héél knuffelig!

Marguerite zei

Wat een super gave stempel.
En wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt.
Groetjes Marguerite

Erica ♥ zei

Gaaaf je kaart, en vooral de kleuren
combi, en de stempel is ook zo mooi,
toppertje weer hoor ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Corrie zei

Hallo Durvina,wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, prachtige bloemen heb je gemaakt,echt weer een super kaart.
Als je bij Wilma bent wil je haar dan een dikke knuffel van mij geven.
Héél veel plezier samen, en genieten op de beurs.
Liefs Corrie

Chris zei

Hoi Durvina,
Uw kaart is schattig! Ik hou gewoon van hoe je de beer nam van Kerstmis als hem het werk het hele jaar door! Brilliant! Ik hou van de diepte van de kleur die u hebt gebruikt. De beer gewoon smolt mijn hart! Grote bloem cluster, ook! Dank u voor bij ons op de Magnolia-licious/Wee Stamps Challenge! Veel succes!

XO,
Chris

Lenie zei

wat een prachtige kaart en ook zo vrolijk van kleur.
Veel plezier in Zeist hoor.
groeten Lenie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, gaaf in deze kleuren en schattig afdrukje.
ik ga ook zaterdag naar Zeist, dus misschien tot ziens.

groetjes jolande

Hanny zei

Je kaart is fantastisch, zo mooi! Wat knap gemaakt die bloemetjes, erg mooi en de kleuren vind ik ook al zo schitterend. Fijn weekend, liefs Hanny♥

Enny zei

Wat een prachtige kaart ! En weer zoveel mooie details, je maakt er werk van hoor ! Groetjes Enny

Dina zei

wat een prachtige kleurrijke kaart super mooi

Chantal zei

Wat is het weer een dotje van een kaart! Ik heb ook toevallig deze beer gekleurd, maar moet er nog een kaart mee maken hihi. Die van jou is helemaal top!

Norma zei

Durvina, what a beautiful card. Adorable bear although this is one that I still haven't coloured. You did an awesome job at it as usual. Love the colour scheme--matches your blog design! The doilie diecut is gorgeous.
Thanks for joining us at Magnolia-licious and Wee Stamps Challenge.
Hugs,
Norma

Glenda de Heide zei

Wat een schitterende kaartje.

Veel liefs Glenda

Ju@nita zei

Wat een schitterend plaatje heb je er weer van gemaakt Durvina, zo'n lekker fleurig geheel, daar wordt je toch super vrolijk van met dit mistige weer. Super!!!!!!

lieve groetjes Ju@nita

Marijke zei

Ach wat is het toch weer een mooi kaartje. Prachtige met de bloemetjes. Schattig geheel.

Fijne zondag verder,
Marijke

Joke zei

Prachtig kaartje en leuke afbeelding.
groetjes joke

Aartje zei

Wat een prachtige kaart, echt een schatje met deze leuke stempel.
Groeten, Aartje

Sinikka zei

Wat een mooie kaart Durvina.
Gauw even ook naar het gave boek kijken wat net langs kwam :-)
Ik moet ff alles inhalen:-)
Gr. Sinikka