dinsdag 16 april 2013

Vers van de pers...



Jullie kunnen de lijm bijna nog ruiken...., deze kaart is echt vers van de pers!
Voor deze kaart heb ik het prachtige papier van Maja Design gebruikt.
De Doily en de rolbloemen zijn van Marianne Design, en de Butterfly is gestanst met een Doohickey van Magnolia.


"Sitting Tilda with Butterfly" , is ingekleurd met Distress inkt en markers.
Op deze foto kun je goed alle glitters zien, vaak is dit toch wel moeilijk om op de foto te zien.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende Challenge:


34 opmerkingen:

Ghea zei

wat zijn ze weer leuk de nieuwe magnoliaas je hebt haar weer schitterend ingekleurd en toppie afgewerkt een dikke 10
Liefs Ghea

Riet zei

ohhh wowwww Durvina,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Linda zei

Wat een schattig kaartje
gr linda

PatriciaKleijn zei

super leuk kaartje zeg

Groetjes,
Patricia

Jeannette zei

wat een schatje Durvina, erg mooi allemaal, echt een plaatje, groetjes Jeannette

Nicole zei

Schitterend Durvina!! Heel vrolijk en fleurig. Liefs, Nicole

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, wat een mooie kaart met een hele schattige afbeelding. Het papier wat je gebruikt hebt vind ik zo mooi. Ik heb het ook gekocht, kon het echt niet laten liggen.
Groetjes Mirande

Joke de Wit zei

Ohhh Durvina wat een plaatje zo mooi alles past zo goed bij elkaar.Groetjes Joke

Dina zei

prachtige kaart mooi

Hanny zei

Wat een leuke kaart weer, lekker vrolijk en mooi met die glitters. Dat hartenpaperclipje is leuk zeg.
liesf Hanny♥

Corrie zei

Wat een super lief kaartje Durvina en wat heb je Tilda prachtig ingekleurd.

Groetjes Corrie

Karin zei

Wat een schatje! Ik vind dit zo'n lief stempeltje.
Gr. Karin

GerJanne zei

Hoi Durvina,
wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Da vlinderpapier vind ik helemaal geweldig!! En de rest natuurlijk ook, maar die minivlindertjes op da papier..... Mmmmmm

GerJanne

Mariken zei

Wat een mooie, lieve kaart! Schitterend gedaan! En ik ruik de lijm hier...
Groetjes Mariken xx

Richtsje zei

Schitterend Durvina, wat ziet dit er weer lekker vrolijk en lief uit! Er staat al weer zoveel op mijn lijstje maar het papier gaat doorschuiven naar boven, dit is wel heel mooi! Jij hebt er een prachtig geheel van gemaakt!

Groetjes Richtje

Jacqueline Presentje zei

Wat een prachtige kaart weer en met mooie details,zoals de paperclip en de glitters.

Groetjes, Jacqueline

Cindy zei

Hoi Durvina,
Wat is dit weer een beauty. Wat mij betreft een echte winnaar! Liefs, Cindy

Anita Meijer zei

Wat een beauty weer Durvina, ik vind hem weer helemaal super de super je kaart.
Liefs van Anita

Corrie zei

Ik ruik de lijm niet hoor Durvina, je hebt je kaart 4 uur geleden geplaatst, dus de lijm is nu wel droog. Ik vind je kaart schitterend, mooi gekleurd en prachtig papier.
Liefs Corrie

Unknown zei

Schattige kaart Durvina, lief geheel heb je er van gemaakt.

Lieve groetjes Suze

Lenie zei

Wat een mooie kaart, erg leuk gedaan zo.
groeten Lenie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is schitterend. Zulke mooie kleuren.
Groetjes Miranda

Kjersti zei

A beautiful card Durvina, such a sweet mage! Have a nice day!
Hugs Kjersti:)

Marjanne zei

Ik dacht al wat ruik ik toch. Lief kaartje!

Joke zei

Hij is erg leuk
Groetjes joke

jolanda zei

prachtig kaartje

Ellen zei

Ik hou wel van vers... Mooie, romantische kaart.
Groetjes, Ellen

esmee zei

een prachtig kaartje

Muuske zei

Prachtige kaart,heel mooi met de glitters.Heb je de glitters met glitter lijm gedaan?groetjes Margo.

Creaine zei

Wow heel mooi. Gr. Ine

jannekevanveen zei

mooi kaartje bedankt voor het meedoen gr Janneke

Anneke. zei

Prachtige kaart, Durvina. Helemaal in jou stijl. Heel mooi en lief geheel.
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Anneke.

anncreatief zei

Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super!
Lieve groet anneke

*mieke* zei

Wat een schitterende vlinder kaart Durviet papier met al die vlindertjes is ook erg toepasselijk bij deze challenge.
Bedankt voor het mee doen bij C&S.
Groetjes Mieke.
ps: De afstand is te groot of je lijm is al droog:-)