maandag 8 april 2013

Boek Gunter


Dit boek heb ik een tijd terug gemaakt voor de winkel van Gunter.
De stempels vind ik erg toepasselijk voor hun winkel omdat ze ook naaimachines verkopen.


 De voorkant van het boek heeft de titel gekregen van de winkel.
De stempel van de kaft en de zwarte sierstukken (heb eigenlijk geen idee hoe je zoiets noemt!) zijn van Tim Holtz.


Het boek is ook zelfgemaakt.


Nog wat bijpassende emblishments (klosje,knoopjes en centimeter...)


En nog maar een detailfoto....


En hier nog een naaimachine en schaartje....


De twee schattige bijpassende Tilda's heb ik gekleurd met de Distress markers.

Met deze creatie wil ik graag meedoen een de volgende challenges:

Denken jullie nog aan mijn Candy, vandaag de laatste kans om mee te doen!!




44 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een kunstwerk! Mooi zeg.
Groetjes, Ellen

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG!!! het is weer een pracht creatie..

Bedankt vor je deelname aan YMAM....

Liefs Annemarie en Merit

Yvonne zei

Wow, Durvina wat een prachtige creatie!!! Er is zoveel moois op te zien, zoveel prachtige details!
Ontzettend leuk je ontmoet te hebben.
liefs Yvonne

Lenie Hempen zei

Dit is echt prachtig mooi Durvina.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Joke de Wit zei

Ohhh Durvina wat een prachtig kunstwerk heb je maakt,hier mag je wel heel trots op zijn.Groetjes Joke

Dina zei

hartstikke mooi wat je weer gemaakt hebt

Maris zei

mooi gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Linda zei

Ohhhhhhhhhh wat een gave creatie zeg, echt super mooi gedaan
gr linda

Corrie zei

Wauwww wat mooi Durvina!!!!
Groetjes Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, in 1 woord SCHITTEREND!!!!!!!!

groetjes jolande

Riet zei

Wowwwww Durvina,Wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow,Durvina,dit vind ik echt ontzettend leuk gedaan,leuk om in huis weg te zetten,knap hoor want het is volgens mij veel werk(je hebt dan ook wel wat..),lieve groetjes Miranda

Astrid en Brenda zei

Wat een super gave boek heb je weer gemaakt. Zeer toepasselijk met al die onderdelen. Zullen ze heel leuk gevonden hebben.
Groetjes brenda.

Pouwla zei

Prachtig gemaakt Durvina!
Groetjes Pouwla.

Richtsje zei

Wow, wow Durvina en nog eens wow!! Wat schitterend mooi, ik ben er helemaal van onder de indruk! Wat geweldig mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Chantal zei

Ohhhh het is echt werkelijk een topper zeg! Ongelooflijk mooi!

Mariken zei

Wat ziet er dat geweldig mooi uit! Wat een werk, maar het resultaat is super! Leuk je gezien te hebben in Zeist, het was echt genieten!
Fijne avond, groetjes Mariken xx

Marjanne zei

o dit is wel héél erg mooi!!! echt super super zeg!!

Anita Meijer zei

Wauw Durvina wat is dit weer schitterend gemaakt, helemaal super, echt top weer.
Liefs van Anita

Anke zei

Oh prachtig Durvina
liefs Anke

Glenda de Heide zei

Wat een prachtig boekje. Super schattige stempeltjes en kleurtjes heb je gebruikt.

Veel liefs Glenda

Irene zei

OOOOOOOOOOOH die gaat scoren Durvina, prachtig!! Die zwarte dingen........hahaha....wat dacht je van sierbeslag??

xx Irene

Erica ♥ zei

Wowwww wat ontzettend prachtig, ik
kijk mijn ogen uit, wat een werk zit
hier in zeg, en wat is het moooooii.
Zoveel moois te zien en leuke details
nou dit is echt een top werkje van je ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Karin zei

Prachtige creatie! En leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
Gr. Karin

Aartje zei

Wow wat een gave creatie! Wat een prachtige details heb je weten te verwerken. Schitterend.
Groeten, Aartje

Colien zei

Wat een mooi project, gaaf gemaakt!
grtz.Colien

Cobie zei

Wat een prachtig boek heb je gemaakt Durvina. Als ik bij Gunter in de winkel kom zal ik eens kijken of ik je creatie zie.

Groetjes Cobie

Muuske zei

Wat een prachtig boek heb je voor Gunter gemaakt hele mooie details.zal wel super in de winkel staan te pronken.groetjes Margo.

Vicky zei

So very pretty hun....:o)

biggest of hugs Vicky xx

Hanny zei

OO Wat heb je dit weer schitterend gemaakt, wat is er veel te zien. De kleuren vind ik ook echt prachtig, weer een pronkstuk hoor.
liefs Hanny♥

Jacqueline Presentje zei

Wauw wat een geweldig boek heb je weer gemaakt. Super ! Past helemaal in de winkel met al die leuke details.

Groetjes, Jacqueline

Cindy zei

Hoi Durvina,
Deze is ook weer supergaaf. Ik vind je boeken toch zo leuk. Hij past precies bij de winkel. Trijnie zal er vast erg blij mee zijn! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Wat ben je toch een kanjer Durvina, in het maken van deze creaties ben je echt een kei, waar gaat Trijnie dit prachtige ontwerp neerzetten Het is prachtig gemaakt.Ik ga het boek snel van dichtbij bekijken hoor!!!!
Ook wil ik je bedanken voor de prachtige kaart die ik van je heb mogen ontvangen, hij is prachtig, dank je wel.Het doet mij goed.
Liefs Corrie

Hanneke zei

Wow wat gaaf zeg! Heel mooi gemaakt, zo veel werk lijkt mij maar zeker de moeite waard! Groetjes, Hanneke

Agnes zei

Geweldige creatie Durvina.
Super mooi gemaakt!! Top!
groetjes, Agnes

Lenie zei

wat een schitterend boek zeg en ook zoveel moois te zien.
groeten Lenie

Pierelantijntjes zei

wauw durvina wat is dat een plaatje zeg! Echt supermooi gemaakt!
fijne dag
liefs Ester

Jeannette zei

hallo Durvina, wat een plaatje van een kunstwerk heb je gemaakt en inderdaad wel heer erg toepasselijk, groetjes Jeannette

PatriciaKleijn zei

wow super mooi hoor, ik heb hem ook weleens gemaakt bij doeading :D

Veel liefs
Patricia

Marianne Schut zei

Geweldig Durvina, wat een pracht boekwerk heb je hier van gemaakt! Super al die mooie details, je raakt niet uitgekeken, mijn complimenten hoor! Liefs Marianne

Andrea zei

Ths is lovely! Thank you for joining us at the Ribbon Girl Card Challenge, we'd love to see you again :)

Sinikka zei

WAUW!!!!! Super en zo veel leuke details
Gr. Sinikka

Annette zei

Wauw!!!! Durvina wat een gaaf boek! Zoveel details! Allemaal even mooi! Dank je voor je deelname bij You, Me and Magnolia!
xoxoAnnette

Ghea zei

wat een beeldschoon boek heb je gemaakt, ik kijk mijn ogen uit zoveel details.
Want zal Gunter hier trots op zijn, dat wordt een schitterend plekje in de winkel TOPPIE!!!!!
Liefs Ghea