woensdag 1 september 2010

2 Candy's !!!

Lees het hele bericht goed, dan maak je dubbel kans!! Omdat ik zelf erg graag meedoe met candy's en omdat ik op 23 augustus 37 jaar hoop te worden ga ik een candy weggeven. Dus lijkt het je wat om mee te doen lees dan even verder. Wat de candy is blijft een verassing, maar je moet er het volgende voor doen: # Plaats de candy met de link naar mijn blog op je eigen blog. # Word volger van mijn blog (als je dat nog niet bent). # Plaats je naam hieronder bij mr. Linky Ik wil nog een 2e candy verloten onder de mensen die een persoonlijke kaart voor mijn verjaardag willen maken en mij willen toesturen, het lijkt me erg leuk om verrast te worden met mooie creaties van jullie hand. Wil je dus ook kans maken op deze candy ga dan naar mijn profiel en stuur een mail voor mijn adres. Ik geef jullie wat extra tijd, ik ben 23 augustus jarig en om zeker te weten dat jullie kaart op tijd is, is de sluitdatum 1 september. Veel succes en ik zie uit naar jullie deelname

38 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Durvina, ben ik echt de eerste?? Leuk! en ik wil dolgraag meedoen aan je verjaardagscandy. Volger ben ik al zooooo lang en nu maar duimen dat ik ga winnen.
Groeten van Ageeth

Marit zei

Hoi Durvina,

Wat leuk, een verjaardagsverrassingscandy! Ik doe graag mee...als je nieuwste volger hihi!
Groetjes,
Marit

Wendy Koorevaar zei

Hoi Durvina!

Leuk dat je een candy gaat weggeven zeg! Ik doe zeker mee hoor! Ik zet je candy op mijn blog.

Groetjes,
Wendy

Marjanne zei

Hoera een candy ik doe meeeeee

Kaatje zei

wat leuk dat je zelf een cadeautje weggeeft als je jarig bent (geweest) Tuurlijk doe ik mee en plaats hem op mijn site.

groetjes, Annika

regina zei

hoi
wat leuk een verrassingscandy en ik doe heel graag mee!

volger ben ik al en ik ga hem op mijn blog plaatsen!!

gr regina

marijke zei

is het niet zo dat een jarige kadootjes hoort te krijgen hihihihi maar wel leuk dat jij er een weg geeft zeg

Marianne Schut zei

Hai Durvina, wat leuk dat je een candy gaat weggeven! Ik doe mee hoor en zet je candy zo gelijk even op mijn blog! Liefs Marianne

Terry zei

Hai hai Durvina, ik was al je volger...en dit is echt gaaf hoor een candy weggeven op je verjaardag...Ik doe natuurlijk graag mee en zet je candy op mijn blog neer. Veel liefs Terry xxx

Vera zei

Wowie, wat spannend zeg!
Leuk, ik doe mee :)
Je staat in mn sidebar!
Het duurt nog wel even, maar ik wens je vast een hele fijne dag toe!

Groetjes

Vera

Prisca zei

Hey durvina,

Wat een geweldig leuk idee van je om een candy uit te reiken en dan nog wel 2 ook.
Ik doe helemaal mee hoor geweldig vindt ik de candy's maar ook jou creaties.
ik geniet er steeds weer van en krijg er veel inspiratie van.

groetjes

Prisca

angelique (anlou) zei

hoi durvina
ik doe graag mee aan je candy
volger was ik al
ik plaats het ook even op mijn blog meis
dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog
liefs angelique

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat leuk! Ik doe natuurlijk graag mee en ga ook mijn best doen voor een kaart voor je! Wat een mooie achtergrond hier, trouwens! Die grote roos is helemaal super!

Fijne dag & liefs,
Wendy

Rolinka zei

Hoi Durvina

Ik doe graag mee aan je verjaardagscandy.....
Nog even en ik ga ook een candy weg geven want half sept. hoop ik 30 te worden, dus een mooie leeftijd om ook een candy weg tegeven...En wat een super leuk idee om er twee weg tegeven, ideetje hihihi!!

Groetjes en nog bedankt voor je lieve reactie op mijn laatste berichtje...

Rolinka

Andrea zei

Hallo Durvina,

Meestal worden jarigen verwend op zo'n dag. Maar jij denkt aan anderen. Echt super dat je aan ons denkt. Is een hele mooie eigenschap. Ik ga je candy meteen op mijn blog vermelden. En wens je alvast een hele fijne verjaardag toe.

Liefs,
Andrea

Unknown zei

Hallo Durvina,

Leuk zo'n verrassings candy wat je weg geeft voor je verjaardag. Je Candy heb ik al geplaatst op mijn nieuwe blog. En ik wens je nu alvast een leuke en gezellige dag toe.

Gr Scrapfanaat Peter

stempelfreaks zei

Wat een leuke verassings candy!! Wij willen zeker een gokje wagen. Wij waren al volgers maar we gaan hem meteen op ons blog zetten.
Groetjes Astrid & Larissa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele leuke candy Durvina, ik doe graag mee.
Groetjes van Jacqueline

Loes Oorschot zei

Spannend!! Ik doe graag mee...

Groetjes, Loes

Unknown zei

Hallo Durvina,
Natuurlijk doe ik mee, ik ben al volger en zal de Candy direct op mijn blog zetten.
Succes Liefs Marjon

Anoniem zei

Durvina, ik ga je zeker een kaartje maken voor je verjaardag, ik stuur je een mailtje voor je adres.
grtjes
Christa

Ilonka zei

hoi Durvina

Owhhhhh leuk een candy natuurlijk doe ik mee volger was ik al een tijdje van je blog. En ik heb hem in mijn sidebar gezet. En je kaartje is in de maak.

Groetjes Ilonka

Marleen zei

Natuurlijk ga ik ook een gokje wagen voor de candy..... En natuurlijk een mooi kaartje maken voor je verjaardag!!! grtjs

Pierelantijntjes zei

Haha wat grappig ik zit bij jou te lezen en jij bij mij. Zo wat een geweldig nieuws had je weer op je vorige post Durvina. Super om gevraagd te worden hoor! Bijna feest bij jullie lees ik. Nou hier ook hoor, ik ben de 27ste jarig. Ze mogen wel vlaggetjes rond de haven hangen vind je niet?
Veel succes met alles.
Groetjes van Ester

m@deliefjuh zei

Hoi

Je bent geweldig. dat je de datum iets meer ruimte geeft. want dan ga ik zeker proberen om mee te doen!

groetjes martine

Detje zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor de kans op je candy.

Groeten Detje

Supersuusje zei

Hoi Durvina,

Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee om een kans te maken op je candy!

Groetjes
Suzanne

Esther B. zei

Hoi Durvina,
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik doe graag mee met deze candy.
Het zou leuk zijn als ik hem win (vast een vroeg verjaardagskado, ik ben 26 aug. jarig)

Groetjes Esther.

Miranda zei

Hoi Durvina

Wat een super candy, daar doe ik graag aan mee
Volgende week ben ik weer thuis en dan zal ik ook een kaartje voor je maken en opsturen
Ik ga hem nu snel op mijn blog zetten

Groetjes Miranda

Crealin zei

Hoi Durvina,

ik was je niet vergeten hoor, met alle drukte slaag ik er niet in om te bloggen. Ik heb bijna vakantie dus het zal wel beteren :-)
Zo leuk dat je voor je verjaardag een candy weggeeft, ik ben echt benieuwd wat het gaat worden ;-) Bedankt voor de kans om leuke spulletjes te winnen.

Vele groetjes,

Lins x

Anja zei

Jarig zijn is altijd spannend... zo maak je het voor ons ook een beetje spannend :-)

Ik heb de link op mijn blog gezet
http://anjascrap.blogspot.com/

groetjes Anja

Thea zei

Leuk zo'n verrassings candy ,voor je verjaardag. Je Candy heb ik al geplaatst op mijn blog...

Gr Thea

Anita zei

Hallo Durvina, Ik doe graag mee met je candy. Je hebt ook hele mooie kaarten op je blog staan. Ik kom zeker vaker kijken.
Groetjes, Anita

majo zei

Hoi Durvina.
Ik doe mee hoor !!
Groetjes Majo

m@deliefjuh zei

ik zoek nog even je adres. ik kan je mail niet zo snel vinden!

Andrea zei

Beste Durvina,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst en nog vele jaren in goede gezondheid erbij.

Liefs,
Andrea

Pierelantijntjes zei

Hoi Durvina,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt, en dat je heel veel zelfgemaakte kaarten krijgt. Ik heb ook een soort van "kaart" voor je gemaakt, maar hij paste maar net door de brievenbus, dus ik hoop dat hij heel aangekomen is.
Succes met je candy's
Groetjes van Ester

Unknown zei

Hoi Durvina, nog van harte gefeliciteerd. Ik probeer je post te bekijken, voor de uitslag van de candy, maar het wordt niet goed doorgelinkt.
Groetjes van Ageeth