vrijdag 3 september 2010

Nieuwe challenge bij........

De nieuwe challenge is van start bij het Scrappin Challenge Blog, en er is echt een supergave prijs te winnen!!! Kijk maar eens hieronder wat de prijs is. Op het blog kun je de Sketch zien waarmee ik de kaart heb gemaakt. Het papier wat ik heb gebruikt is van Pebbles en heet Tree House Collection. En ik heb eindelijk weer eens een embosmal van de Cuttlebug gebruikt, wat ik eigenlijk veel te weinig doe. Het afdrukje is ingekleurt met Copics. De bloemen zijn gemaakt met de Retro Flower pons en bewerkt met een "billenpons", en het hartje van de bloem is een strass-steentje.

11 opmerkingen:

diana zei

hoi,
wat een leuke kaart, erg mooi papier en wat een leuk stempeltje, wie weet win je wel, veel succes.
groetjes diana

Sandra zei

je kaartje is schitterend geworden, mooie sketch
en heel erg bedankt voor je schitterend pakketje ik ben er heel erg blij mee en morgen zal ik er een foto van maken en op mijn blog laten pronken. normaals bedankt
groetjes sandra

Milnie zei

Leuk en vrolijk kaartje Durvina!

liefs

Tineke's hobby zei

Wat een mooie kaart erg mooi van kleur en super leuk stempeltje
Groetjes Tineke

tanja zei

Leuk en vrolijk kaartje is dit Durvina
dooooeig tanja

Wendy Koorevaar zei

Hoi Durvina!

Mooi kaartje heb je gemaakt hoor!

Ik had je al gemaild maar wil je nogmaals bedanken voor de leuke prijs! Het zijn allemaal hele leuke scrapspulletjes ,super!!

Groetjes,
Wendy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,lief dat stempeltje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit

Aleida zei

Het is een heel mooi kaartje worden!
groetjes,

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf kaartje Durvina. De sketch is prachtig.
Groetjes van Jacqueline