donderdag 16 september 2010

Kaartje voor Rolinka

Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van Rolinka, ik ben er zelf erg tevreden over. Het papier heb ik voor mijn verjaardag gekregen van Annemarie en Merit, het is echt een schitterende lijn met lekker veel glitters. De lijn is van My Minds Eye en heet Lost & Found. Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt. De roos van het kraft papier heb ik zelf gemaakt en met stickles bewerkt. De takjes zijn gemaakt met een takkenpons van Pipoos. Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge: Simon Says: I like to move it

30 opmerkingen:

nicolet zei

Een prachtig kaartje Durvina en leuk al dat bling bling!!
Groetjes Nicolet

celia zei

Kan het geloven dat je hier tevreden mee bent...het is ook schitterend geworden!!!
Liefs,Celia.

Nicole zei

Wow Durvina,
en terecht dat je hier tevreden over bent hoor! Echt heel mooi ingekleurd en die glitters.... oh daar ben ik ook altijd zo dol op.
Veel liefs XOXO Nicole

Agnes zei

Nou daar mag je zeker tevreden over zijn!
Het is een plaatje!!!
Prachtig gemaakt!!

Groetjes, Agnes

Jolita zei

Wow Durvina! Echt een prachtige kaart.
Super hoor, je roos. En wat je zegt, prachtig papier. Succes met de challenge!

Groet, Jolita

Esther zei

Ziet er zeker prachtig uit hoor,super mooi kaartje geworden.

Groetjes Esther

Kaatje zei

erg mooi met al dat bling bling!! Echt een feestelijke kaart.

groetjes,
Annika

Riet zei

Schitterend kaartje Durvina,zo lief je stempel,prachtig papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Lia zei

Schitterend gedaan Durvina, ik zou er ook dik tevreden mee zijn.

Groetjes Lia

Miranda zei

Wat een mooi kaartje !!
Groetjes Miranda

creacora zei

wow die is echt prachtig Durvina het papier is idd heeel mooi en super ingekleurd !

Groetjes Cora

Corrie zei

Wauwwww wat een schitterende kaart Durvina
Groetjes Corrie

Wendy ten Hove zei

Hi Durvina,

Mooi, met die glitters!! Prachtig papier is het inderdaad en je hebt er een schitterend kaartje mee gemaakt!!

Groetjes,
Wendy

Jeanet van der Lee zei

Wow meid, deze is prachtig!!! Mooie zelfgemaakte bloem ook, 'k ga het ook nog maar eens proberen denk ik.

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Rolinka heeft hem ontvangen hoor en ze vond hem PRACHTIG!!.Maar in het echt is hij nog veel mooier dan op de foto,

groetjes Annemarie en Merit

Tineke's hobby zei

Wow super mooi je kaart inderdaad heel erg mooi papier
Groetjes Tineke

Sandra zei

wauw durvina
wat een geweldig kaartje heb je gemaakt daar zal rolinka erg blij mee zijn .
groetjes sandra

marion zei

Wauw een suprschattig kaartje Prachtig papier en ook zo mooi gekleurd mer disstressinkt. Groetjes Marion

Karin zei

Prachtig en schitterend ingekleurd.

Groetjes, Karin

Me zei

Wat een schitterende kaart,zo mooi ingekleurd,prachtig papier.

Grtjss Marjon

*Ellen* zei

daar mag je zeker tevreden mee zijn met dit schitterende kaartje

diana zei

hoi durvina,
het is echt een prachtige kaart geworden.
groetjes diana

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtige kaart, heel mooi papier, prachtig ingekleurd en dan de glitters, het hoort er helemaal bij.

groetjes jolande

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

I love those glitter accents!!!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

Sarah :)

Aleida zei

Super kaartje! Ook heel mooi ingekleurd.
groetjes,

Amanda zei

Wauw Durvina, snap dat je hier zelf blij van word, het is zo'n mooi heerlijk romantisch kaartje, je kleurwerk is mega!

liefs Amanda

regina zei

hoi

schitterend kaartje!!

heel erg mooi gekleurd!!!

gr regina

Gusta zei

wat een mooie kaart heerlijk bling bling

groetjes Gusta

Renata van Miltenburg zei

Prachtig kaartje, het papier is perfect voor dit schattige stempeltje. En wat heb je 'm mooi ingekleurd...ik ben net begonnen met distress inkt en heb nog heel wat te leren zo te zien ;)

Groetjes, Renata

Monique Lokhorst zei

Hallo Durvina,

Wat is dit een schatje zeg! Ik hou erg van deze kleuren, maar dat wist je al. Ik hoop dat je de challenge gaat winnen. De glitters passen er perfect bij!

Veel liefs,
Monique.