maandag 20 september 2010

Monogramatic

De challenge van deze week is Monogramatic bij Anyone for Anya. Dit betekent dat alles in een kleurlijn moet zijn, zowel het DP papier als het inkleuren van het afdrukje. Ik moet zeggen dat ikzelf het een leuke uitdaging vind, het is echt eens iets anders. Het papier wat ik heb gebruikt komt van dezelfde als waar ik de kaart van vorige week met heb gemaakt, namelijk Linnen Stack van DCWV. En ik heb er kraft cardstock bij gebruikt, daar werk ik erg graag mee, en zorg dus dat ik het altijd in voorraad heb. Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt, en bewerkt met Stickles. Verder heb ik kant, Bloemen, parel brad en swirls ( sizzix) gebruikt. Met deze kaart wil ik gelijk meedoen met de challenge bij Stempelstudio.

19 opmerkingen:

Unknown zei

Erg mooie kaart weer Durvina
Groeten van Ageeth

nicolet zei

De opdracht is je goed gelukt! Het is een schitterend kaartje geworden!
Groetjes Nicolet

celia zei

Wow Durvina dit lijkt me echt niet makkelijk maar het is jou toch wel weer zeer goed gelukt!Knap werk!Liefs,Celia.

Marjanne zei

Jee dit is heel erg mooi!een heel chic kaartje!

Lia zei

Ik vind hem geweldig leuk, mooie kleuren.

groetjes Lia

Miranda zei

Oooh, wat een super mooi kaartje heb je gemaakt !!
Die kleuren zijn echt geweldig
Groetjes Miranda

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig heel erg mooi geworden.

groetjes Agnes

chantal zei

prachtige kaart. Ik betrap mezelf erop dat ik regelmatig in één kleur blijf. Blij het mooi vinden. Knap gedaan.
liefs Chantal

Jolita zei

Mooi!!!

Groetjes, Jolita

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Ik vind hem erg mooi geworden, past ook nog eens bij de kleur van je blog! ;-) Mooi, alles zo in een kleurtint!! Leuke kaart!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

*Ellen* zei

whow prachtig is dit super chique kaartje

Kaatje zei

mooi geworden!!

groetjes,
Annika

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

wel chique in een kleur!!

gr regina

Maris zei

prachtig kaartje heb je gemaakt

angelique (anlou) zei

geweldig mooie kaart meis
dat is een hele uitdaging, erg leuk
liefs angelique

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuke uitdaging. Je kaart is super mooi geworden!
Groetjes van Jacqueline

Desi zei

in 1 word prachtiggggggggggg
groetjes desi

Crea Astrid zei

De uitdaging is goed gelukt, alles in een kleurlijn. Vind hem echt heel erg mooi geworden zo.

Groetjes Astrid.

Bernadet zei

ik vind 'm helemaal geweldig Durvina!!!