maandag 27 september 2010

You make me smile

Dit is de kaart die ik heb gemaakt n.a.v. de sketch van deze week bij Anyone for Anya.Het is een makkelijke, dus eigenlijk wel door iedereen uit te voeren sketch, dus bij deze weer een oproep om eens mee te doen! Er is wekelijks een leuke prijs te winnen, en er zij telkens verschillende sponsors. Het papier wat ik heb gebruikt is de Olivia lijn van Basic Grey. Het afdrukje is ingekleurt met Derwent, en de haarband vind ik zelf een erg leuk detail, heb ik met Stickles bewerkt. De rand om het afdrukje is met de (als ik het goed heb) Loops randpons van Martha Stewart gemaakt. De tekst is van Hero Art, en is met Spellbinders uitgestanst. Het geheel is afgewerkt met bloemen.

20 opmerkingen:

Linda zei

heel lief kaartje
gr linda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik zit hier met een smile naar jou kaart te kijken, een plaatje, goed begin van de dag.

groetjes jolande

nicolet zei

Schitterend kaartje Durvina!
Groetjes Nicolet

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!

gr regina

m@deliefjuh zei

super lief en scahttig kaartje! leuk zeg!

Sandra zei

schitterend kaartje heb je gemaakt, prachtig
groetjes sandra

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, en een heel leuk idee met die stickles

Alie de Vrij-Venema zei

Wauw! Een prachtige kaart. Mooi gedaan met die rand!!
Groetjes Alie

Anoniem zei

Heel mooi, en leuke details.
Ik heb een oproep op mijn blog staan voor het kinderkankerfonds, kom je even kijken ?
grtjes
Christa

Caroline zei

Lief kaartje!

Groetjes Caroline

RosesMarijke zei

Ik vind het een erg mooi kaartje Durvina...helemaal geweldig hoor!!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje deze stempels blijven leuk.

groetjes Agnes

Dyonne zei

Leuke kaart en mooie kleuren!
Groetjes, Dyonne

Susanne zei

Een makkelijk sketch is ook wel ooit leuk.
Je kaart is ook erg mooi geworden.

Groetjes susanne

Kaatje zei

errug leuk!

groetjes,
Annika

Agnes zei

Al is de sketch eenvoudig, ik vind je kaartje echt super geworden hoor!
(en makkeleijk mag ook wel eens :) )

Groetjes, Agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Weer een prachtig kaartje Durvian. Je loops randje is erg mooi.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,leuke stempel,zo mooi ingekleurd.
Je papier is ook geweldig.

Liefs Riet.

Marleen zei

wat een leuk kaartje en een prachtige randpons!!
Groetjes Marleen

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje ik vind die pons ook erg mooi die je gebruikt hebt
Groetjes Tineke