zaterdag 4 september 2010

Wat een leuke dag.....

Wat was het een leuke en leerzame dag vandaag. Vanmorgen is Christa hier gekomen om een workshop te verzorgen, ze maakt van die mooie kaarten en kan werkelijk schitterend inkleuren, we hebben veel tips van haar gekregen en ik hoop ze te gaan uitvoeren. We waren met 9 dames inclusief Christa, en we hebben ook veel stille momenten gehad omdat iedereen heel geconcentreerd bezig was, maar hebben natuurlijk ook gezellig gekletst. Voor mij is zoiets zeker voor herhaling vatbaar!! Hier zie je de kaart die ik heb gemaakt, en voor de rest ben ik nog bezig geweest met het inkleuren van andere afdrukjes. Heerlijk zo'n dag!!!!!!!!!!!! Prettig weekend,

19 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Hai Durvina, nou dat ziet er super gezellig uit en ook leerzaam! Leuke kaart hoor heb je gemaakt! Groetjes Marianne

CraftyC zei

Gorgeous card Durvina, such a happy image!
Clairexx

Wilma zei

Nou, ik vond het ook super!!! Heb een heerlijke dag gehad met veel tips, dus de volgende keer kom ik weer!

Christa zei

Ik vond het een supergezellige dag met een leuke groep dames ... en Durvina nogmaals bedankt voor je gastvrijheid, heerlijke appeltaart en verzorgde lunch!

Liefs van Christa

Sandra zei

wat ziet dat er erg gezellig uit zeg , mooi kaartje heb je gemaakt en prachtig ingekleurd
groetjes sandra

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat was het toch een leuke dag, we vonden het helemaal super en erg leerzaam!! En je kaartje is ook erg mooi geworden.
Heel erg bedankt voor de gezelligheid.

Veel liefs, merit en annemarie

Riet zei

Ohhh wowww Durvina,wat een prachtige kaart,mooi ingekleurd zeg je afdrukje,prachtig papier.

Liefs Riet.

Rolinka zei

Hoi Durvina

Wat was dat een leuke en gezellige dag zeg!!!
De volgende keer bij mij hoor, hihihi.....
Ook jouw kaartje is prachtig geworden.

Groetjes Rolinka

tanja zei

prachtig je kaartje heb distresse inkt gebruikt? gr tanja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

van deze kaart wordt ik helemaal vrolijk, heel mooi.

groetjes jolande

stempelfreaks zei

Wat een prachtige dag. Zag er gezellig uit. Heerlijk met ze allen zo aan de freubel.
Groetjes Astrid & Larissa

Linda zei

Het ziet er gezellig uit. En je kaart is heel leuk geworden.

Gr Linda

*Ellen* zei

wat een prachtig en vrolijk kaartje is dit, dat is een heel gezellig dagje geweest zo te zien

creacora zei

ik vind deze kaart harstikke leuk ook de stempel is erg leuk

was vast heel leerzaam

Groetjes Cora

Astrid en Brenda zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt. Zal best gezellig geweest zijn bij je met al die dames.

Groetjes Brenda en Astrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartje ziet er geweldig mooi uit, heel leuk. Fijn dat jullie zo'n geslaagde dag hebben gehad.
Groetjes van Jacqueline

Miranda zei

Hoi Durvina,

Het was super gezellig en daar kwam bij dat we ook nog heel veel tips van Crista kregen, wat wil je nog meer!!
Nogmaals bedankt het was super

Groetjes Miranda...

Gusta zei

wat een leuke kaart en de foto ziet er ook heel gezellig uit. en de rest van je kaart zien er ook top uit hoor

groetjes Gusta

Agnes zei

Super leuke kaart!!!! En gezellig zo'n dagje hè!

Groetjes, Agnes