dinsdag 28 september 2010

Mannenkaart

Ik ( en volgens mij iedereen) loop altijd een beetje te mopperen op de mannen/jongenskaarten, maar ik moet zeggen dat ik deze erg leuk vind geworden. Het grappige van deze kaart is dat het allemaal verschillende papierlijnen door elkaar zijn. Het stempeltje heb ik pas gewonnen met een challenge, en nu voor de eerste keer gebruikt, het is ingekleurt met Distress inkt. Als "versiering" heb ik lint,een knoopje en wat ik zelf een leuk detail vind is de 4 cirkels op elkaar waarvan een met tekst is voorzien (hero Art). Nu ga ik mijn huis opruimen, want vanavond heb ik hier een woonparty aan huis en dan worden hier leuke woonaccesoires verkocht maar moeten mijn eigen spullen weg zijn, anders is mijn eigen inboedel verkocht!! Ik lees met veel plezier jullie reacties. Gezellige dag,

24 opmerkingen:

Agnes zei

Wow, gaaf kaartje!!
Ja en waarom je zou geen verschillende lijnen kunnen gebruiken zolang de kleuren maar goed bijelkaar passen....geen probleem toch?
Ik vind 'm erg leuk gemaakt!
En succes/sterkte vanavond!!

Groetjes, Agnes

Tineke's hobby zei

Ik vind het een supergaaf kaartje en het papier past perfect bijelkaar en dat stempeltje is wel erg mooi
Een super mannenkaart
Groetjes Tineke

Linda zei

Hoi
Wat een geweldig leuke mannenkaart, hij is helemaal toppie en het stempeltje is echt geweldig leuk.
gr linda

Sandra zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt echt super
groetjes sandra

Caroline zei

Hij is inderdaad heel leuk geworden. Is altijd zo moeilijk voor een man. Maar deze is toppie.

Groetjes Caroline

*Ellen* zei

prachtig is dit stoere mannenkaartje, en succes met opruimen

regina zei

hoi

een heel gaaf kaartje!!

dit is echt heel mooi gemaakt!!

gr regina

Maria zei

Mooie kaart Durvina! Ik vind 'm helemaal geslaagd! Want het is inderdaad lastig om mannenkaarten te maken ...

het heeft even geduurd, maar bedankt voor je bezoekje en berichtje op mijn blog, leuk!
groetjes Maria

Anoniem zei

Ik vind je mannenkaart toch zeer goed gelukt. Niet te veel franjes, maar zeker ook niet saai. Erg geslaagd dus. :D

Lijkt me wel leuk zo'n woonavond.

-xxx- Myriam

Susanne zei

Een echte mannenkaart, ik vind het heel mooi.

Groetjes Susanne

Aleida zei

Mooie kaart en voor het papier geldt toch hetzelfde als voor kleding (en meubels) combineren kan en mag!
Succes met opruimen en veel plezier bij de party!
groetjes,

tanja zei

een geweldig leuke mannenkaart, hij is helemaal toppie !zou best wel afdrukje kunnen gebruiken haha misschien ruilen met hangler afdrukje.....
eh heb ook vis kaartje gemaakt zie me blog
doeiiiii tanja

Kaatje zei

erg mooi kaartje!

groetjes,
Annika

Gusta zei

wat een gave kaart Durvina dat is nu echt een mannen kaart! en je andere kaarten zijn ook super

groetjes Gusta

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtkaart.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een stoere kaart Durvina,super die stempel.

Liefs Riet.

Karin zei

Wat een mooie mannenkaart Durvina. De stempel is ook super.

Amanda zei

Hele mooie mannenkaart Durvina, echt een goede stempel ook zonder te jongensachtig te zijn.

liefs amanda

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

prachtige stoere mannenkaart ,perfecte stempel ervoor.

groetjes Agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi mannenkaartje Durvina! Prachtige kleuren en een leuk stempeltje.
Groetjes van Jacqueline

Wendy Koorevaar zei

Wat een mooie en stoere mannenkaart! Helemaal top.

Groetjes,
Wendy

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Echt een hele mooie mannenkaart! Goed gelukt!
Groetjes, Yvonne

Sinikka zei

Hoi Durvina, Als eerste wil ik me heel erg bedanken voor het mooie kompliment. En heel leuk dat je volger bent geworden. Ik heb net heel wat kaarten van je bekeken en ik vindt ze heel mooi. Je mannenkaart is toppie en voor mij ook altijd een moeilijke opgave.
Groetjes Sinikka

Sinikka zei

Heee wat leuk dat jij ook met Pergamano bezig bent geweest.
Gr. Sinikka