dinsdag 14 september 2010

3 jaar

Deze kaart heb ik gemaakt die eigenlijk al in de zomervakantie 3 jaar is geworden, maar toen waren we op vakantie, dus was het nog blijven liggen, en nu zijn we afgelopen vrijdag avond bij hun wezen "mosselen" ( was trouwens heerlijk en gezellig), dus heb toen maar een kaartje met een centje gegeven.
Ik vind het afdrukje echt voor een jochie van die leeftijd.
De papierlijn is een oudje van Basic Grey, maar blijft leuk.
Het afdrukje is ingekleurt met Derwent.
De stiksteekjes heb ik er met een fineliner langs getekend.
De 3 is met de Cuttlekids cijfermallen gemaakt, en heb er 3 strass sterretjes opgeplakt.
De cirkels zijn gemaakt met Spellbinders, en de sterretjes erop heb ik met stempeltjes van Hero Art erbij gestempeld.
Vandaag maken we er maar lekker een freubeldag van, want Rhode was zondag al ziek en is nu aan de beterende hand, en ze knutseld zo graag, dus dat gaat wel gezellig worden.
En vanavond komt Susan kaarten maken, dus ik heb het wel naar mijn zin vandaag.
Groetjes, en jij ook een gezelligedag,

15 opmerkingen:

majo zei

Erg leuke kaart , en die gaat zeker in de smaak vallen. Gr Majo

Marjanne zei

Wat een luek kaart! Geiet van je dag met je dochter en vanavond met je vriendin!

*Ellen* zei

wat een stoer jochie op dat prachtige kaartje

Miranda zei

Super leuk kaartje, echt voor een jochie van 3
Groetjes Miranda

Agnes zei

Wat een lief kaartje en echt leuk voor 'n jochie van die leeftijd!
Gezellige dag samen met Rhode, het weer is tenminste heerlijk om aan de knutsel te gaan.

Groetjes, Agnes

Caroline zei

Het is een leuke jongenskaart! Ik moet ook nog een jongenskaart freubelen voor zaterdag. Voor jongen van 7 altijd zo lastig!!

Groetjes Caroline

Milnie zei

wat een mega stoer en leuk kaartje! en idd helemaal perfect voor een menneke van 3!

liefs

Marleen zei

wat een leuk kaartje, vooral die stempel sterretjes! Maarre... wat denk je, het is slecht weer dus ik ga heel de dag maar knutselen?? haha, nou het is er weer weer voor hoor! Veel plezier! grtjs

ps.. Martin vroeg: we moeten een x wat met jacques en durvina afspreken, haha mannen, dus ik kon al zeggen dat die afspraak al gemaakt was! Gezellig hoor!

regina zei

hoi

wat een leuke stoere kaart!!

heel leuk papier!!

gr regina

nicolet zei

Wat een lief stoer kaartje heb je gemaakt!!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een gave jongenskaart, leuk afdrukje en weer zo prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaart Durvina,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

diana zei

hoi durvina,
wat een mooi kaartje zeg.
groetjes diana

Amanda zei

Geweldig leuk kaartje, en veel plezier met knutselen vanaaf!

liefs Amanda

Kaatje zei

erg leuk kaartje!

groetjes,
Annika