donderdag 30 september 2010

Herfst kaart

Vanmiddag heb ik dit kaartje zitten maken, ik vind deze stempel zo gaaf, maar toen ik aan de kaart bezig was bedacht ik me dat ik met dezelfde papierlijn en deze stempel laatst ook een kaart voor mijn vriendin Wilma heb gemaakt, de kaart is gelukkig toch een beetje anders, maar voor mijn trouwe volgers, het is echt een andere, kijk en vergelijk . Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey, en het afdrukje is ingekleurt met Derwent. Ik heb het afdrukje met Stickles bewerkt, maar vind het altijd moeilijk om dit op de foto goed te krijgen, als er iemand de gouden tip hiervoor heeft hoor ik hem graag. De swirl heb ik zelf gemaakt met Puffy Paint. De kaart is afgewerkt met bloemen, brads en kant. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges: Papertake Weekly: Sketch Pixie Dust: Swirls Simon Says: It's Autumn Derwent: Bruin/Groen A spoon full of Sugar: Stripes & spots Magnolia Stamplovers: Lace Sketchy Colours: Oranje/Bruin

20 opmerkingen:

Marianne zei

Leuke kaart.... Echt herfst; je voelt het waaien hahaha.

Kaatje zei

heel mooi herfstkaartje!

groetjes,
Annika

regina zei

hoi

prachtig kaartje!

mooi gekleurd!!!

gr regina

*Ellen* zei

prachtig is dit herfst kaartje in die warme kleurtjes, en supers dat je meedoet met onze challenge

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hij kwam me al bekend voor, maar ook dit kaartje is weer een plaatje.

groetjes jolande

Jolara zei

prachtige kaart ! Leuk dat je mee doet aan de Pixie Dust Challenge deze week ! Liefs Joyce

Linda zei

schitterend kaartje
gr linda

Anita zei

Brrr, wat een fris kaartje. Wel heel mooi gedaan! Groetjes, Anita

nicolet zei

Wat heb je een schitterend kaartje gemaakt!
Groetjes Nicolet

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje is het geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

Agnes zei

Ze past echt bij de tijd van het jaar, hoewel het hier nu zomer lijkt.
Maar het is een schitterend kaartje geworden!

Groetjes, Agnes

Lena Katrine zei

Beautiful creation with great papers and georgeous details! Thanks for joining us at SC this week - best of luck!
Hugs, Lena K

Annemarie zei

wat een prachtige kaart!!

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje heel mooi warm van kleur
groetjes Tineke

Riet zei

Wat een schitterende kaart Durvina,die stempel blijf toch zo mooi.
Prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Astrid en Brenda zei

Leuke kaart geworden Durvina. Kennelijke zijn er meer die de stempel leuk vinden om het te gebruiken. Vandaag ook op een andere blog gespot.
Groetjes Brenda en Astrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Echt een heel mooi herfstkaartje Durvina! Succes met al de challenges.
Groetjes van Jacqueline

Crealin zei

Waaw Durvina,

zo knap ingekleurd en dat papier vind ik ook zo mooi, super kaartje!

Prettig weekend,

Lins x

Sinikka zei

Een hele mooie kaart. Ik vindt de keuze van papier geweldig. En de stempel past zo goed voor het komende herfstweer. Dit weekend kunnen we gelukkig nog genieten van nazomers weer.
Groetjes Sinikka

Mephisto zei

Hi,
thats a lovely card. Thanks for joining in the SimonSays-Challenge this week.

Domi