zaterdag 25 september 2010

Gorjuss

Deze kaart is met dezelfde papierlijn gemaakt als de kaart van afgelopen donderdag, maar toch is het een totaal ander geheel geworden. Het afdrukje is ingekleurt met Derwent en is bewerkt met Stickles, daarna heb ik het uitgeknipt en in een Spellbinder gedaan. De knaloranje horizontale rand achter het afdrukje is zig-zag lint wat ik pas in de winkel zag en ik vond het zo leuk omdat het zo'n leuke brede afmeting heeft, het is een lekkere knalkleur en komt terug in het hele kleine bloementje op de achtergrond maar dat is bijna niet te zien op de foto. De bloemen heb ik bewerkt met Distress inkt om ze in de kleuren van het papier te krijgen. De takjes zijn gemaakt met een pons van Pipoos. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges van Sugar Bowl en van Cute Card Thursday. Een heel fijn weekend toegewenst.

20 opmerkingen:

Amanda zei

Wat een mooi kaartje Durvina, prachtig!

liefs Amanda

*Ellen* zei

prachtig kaartje in die zachte kleurtjes en dan erg leuk dat knal erbij

Caroline zei

Mooi kaartje met deze kleuren.

Groetjes Caroline

Agnes zei

Mooi kaartje Durvina en zeker leuk dat brede lint er zo bij, staat heel apart!

Gr.Agnes

m@deliefjuh zei

wat een lieffie zeg!

Marianne Schut zei

Hai Durvina, super kaartje weer, erg mooie kleuren en dat brede band is zeker erg leuk!!! Groetjes Marianne

Kaatje zei

mooi kaartje!

groetjes,
Annika

Me zei

Wat een lieverd,vind deze kleurtjes erg mooi.

Grtjss Marjon

Marjanne zei

ik heb dit stempeltje ook, ik zal hem weer eens tevoorschijn halen, want nu zie ik weer hoe leuk ie is! <<een heel lief kaartje

Linda zei

lief kaartje
gr linda

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Anoniem zei

Leuke kaart!

-xxx- Myriam

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk en mooi kaartje weer Durvina.
Het papier is heel mooi.
Groetjes van Jacqueline

Susanne zei

Wat een leuke kaart, mooie kleuren heb je weer gebruikt.

Groetjes Susanne

majo zei

Wat een mooie kaart zeg. Gr Majo

Sandra zei

dit ziet er weer prachtig uit
groetjes sandra

Tineke's hobby zei

wat een schitterend kaartje en die stempel is zo schattig super mooi van kleur
Groetjes Tineke

Lilian zei

Beautiful color combination and love your flower arrangement. Gorgeous work! Thanks for joining the Sugar Bowl Challenge!

Sarah B zei

Fab creation, Thanks for joining in at The Sugar Bowl, Good Luck, Hugs sarah b X