maandag 9 november 2009

3 kaartjes!!

Dit kaartje heb ik gemaakt met de Cherry Hill lijn van Oktober Afternoon.Het is een heel klein ( 10 x 10 ) en eenvoudig kaartje, maar ze zeggen weleens eenvoud siert!!
Het kaartje is van craft papier de stiksteekjes zijn gemaakt met de naaimachine de scalopped circle is gemaakt met Spellbinders de tekst erop is van Marianne Design de serie Eline's Vintage de stipjes zijn gemaakt met zwarte puffy paint van Tullip, de vlinder is van de andere set stempels van Marianne Design / Eline's Vintage verder is de vlinder afgewerkt met strass steentjes.
Deze kaart gaat op de post naar een van mijn trouwe blogbezoekers!!


Ook dit kaartje heb ik met dezelfde papierlijn gemaakt, de tekst is ook van dezelfde stempels als hierboven verder heb ik  de kaart afgewerkt met zigzag band en 2 knopen met scrappers-floss.Dit kaartje is ook  10 x 10 .

En dan deze nog ook van hetzelfde papier, dezelfde maat en de tekst heb ik op het lint gestempeld en op het labeltje en is ook van dezelfde zoals hierboven beschreven, de rand heb ik met een hoekpons gemaakt waar ik de hoekjes uit heb gehaalt en zo een hele rand met kon maken.


Groetjes en een fijne dag,



1 opmerking:

Jolara zei

leuk allemaal ! GR JOyce