dinsdag 24 november 2009

Life is a journey


Deze kaart is wederom gemaakt met het Bo Bunny, a gift of love papier, ik raak er nu een eind doorheen ik verwacht er nog 2 of 3 kaartjes mee te kunnen maken, dus als die af zijn zal ik ze wel weer eens laten zien.
Ook deze is gemaakt met een label die op de papierlijn zit, ik heb de label (het is wel een normaal kaart formaat.) op een fel gele kaart geplakt en heb er diverse bloemen met brads op vast gemaakt.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met een stukje lint en nog een randje scrappapier en die heb ik bewerkt met een randpons van Martha Stewart.
Ik ga nu aan de slag om nog een kaartje te maken.

Gezellige avond,




3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wij hebben iets voor jou kijk maar op onze blog!!

groetjes Merit en Annemarie

Rolinka zei

Hoi Durvina

Van mij krijg je er ook een, kijk maar opmijn blog!!

Groetjes Rolinka

Ps. weer een leuke kaart zeg...

Anoniem zei

Wat een gaaf kaartje Durvina,heel mooi en schitterend papier en dat stukje lint is er ook zo mooi bij.


Groetjes Jannie