donderdag 19 november 2009

Happy Birthday

Als eerste moet ik wat kwijt over gisterenavond, ik wilde graag een leuke achtergrond voor mijn blog en op zich zou je denken dat moet toch niet zo moeilijk zijn maar het was een lichtelijk drama.
We (ik kreeg hulp van Merit) zijn er de hele avond met bezig geweest maar alles wat er lukte pakte verkeerd uit, al mijn gadgets aan de rechterzijde stonden opeens onder mijn berichten en mijn foto's klopten niet meer, maar om een lang verhaal kort te maken is het toch gelukt om een uur of 22:15 was alles min of meer opgelost alleen zou ik al mijn berichten nu nog moeten langsgaan omdat de foto's er niet helemaal opstaan, aan de rechtekant van de foto staat de foto er niet compleet op, ik heb er al een paar aangepast en de rest ben ik nog wel van plan om te doen maar heb nu meer zin om een kaartje te gaan maken, dus dat komt nog wel op een later tijdstip.
 Maar ik wil nog wel even MERIT bedanken voor haar hulp gisteravond, dus bij deze!!

 Nu nog een toelichting van het kaartje dat ik gemaakt heb.
Vandaag heb ik dit kaartje aan een buurmeisje gegeven die jarig is.
De papierlijn heb ik vorig jaar bij de Krea-doe gekocht maar weet niet precies hoe het heet, het meisje is ingekleurt met Derwent colousoft, de tekst "Happy Birthday"heb ik erbij gestempeld en de bloem heb ik uit het scrappapier geknipt en wat opgehoogt behalve papier heb ik nog 2 splitpennetjes gebruikt.


Groetjes,





Geen opmerkingen: