maandag 23 november 2009

For you

Dit kaartjes is ge maakt met eenstempel van High Hopes, het meisje is ingekleurt met Derwent coloursoft.
Het papier was het laatste wat ik nog van deze lijn had volgens mij was het van Basic Grey, verder heb ik een stukje papier geembost met de Cuttlebug en vervolgens geschuurd.
Boven in de hoek heb ik 2 bloemen op elkaar met een knoopje gedaan enaan het draadje door de knoop heb ik een labetje van de Cuttlebug gedaan met eentekstje erop gestempeld.

Groetjes,






3 opmerkingen:

Jolara zei

een schatje !! GR JOyce

Rolinka zei

Hoi Durvina

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt!

Ja, het jaar gaat hard, nog zo'n 6 weken en dan is hij alweer een jaar!!!
Ik dacht ga alvast maar beginnen om zijn uitnodigingen te maken, je zit er zo aan en zeker met de feestdagen in aantocht!!

Groetjes Rolinka

Anoniem zei

Hoi Durvina ,wat leuk dat je mij gevonden heb,en Rolinka kan ik ook,we wonen in het zelfde dorp.
Het cirkeltje is weer rond .
Maar je heb een schitterende blog zeg en heel veel mooie creatie staan er op super hoor.

Groetjes Jannie.