maandag 2 november 2009

Award gekregen van Jolara !!!!



Mijn eeste award en dat in 2 weken tijd dat ik een eigen Blog heb!!


Ik kreeg deze award van Jolara echt gaaf, heel erg bedankt! Ik ben er blij mee! Bij de award zitten twee opdrachten. Ten eerste moet je de volgende vragen beantwoorden in slechts één woord en vervolgens geef je hem door aan 5 personen. Hier ga ik:

1. Where is your cell phone? Tas
2. Your hair?  Bruin
3. Your mother? Mien
4. Your father? Jan
5. Your favorite food? Italiaans
6. Your dream last night? Niet
7. Your favorite drink? Thee
8. Your dream/ goal? Gezond
9. What room are you in?  Keuken
10. Your hobby? Kaarten maken
11. Your fear? Spinnen
12. Where do you want to be in 6 years? Hier
13. Where were you last night? Bed.
14. Something that you aren't? Gemeen
15. Muffins? Lekker.
16. Wishlist item? Copics
17. Where did you grow up? Goedereede
18. Last thing you did? Kaarten maken
19. What are you wearing? Kleren
20. Your TV? Uit
21. Your pets? Geen
22. Best friend? Wilma
23. Your life? OK
24. Your mood? Vrolijk
25. Missing someone? Schoonmoeder
26. Vehicle? Fiets
27. Something you are not wearing? Kostuum
28. Your favorite store? Hobbywinkels(allemaal)
29. Your favorite color? Roze
30. When was the last time you laughed? Vanmorgen
31. Last time you cried? Weet ik niet
32. Your best friend? Jacques
33. One place that I go to over and over? Thuis
34. Facebook? Nee
35. Favorite place to eat? Thuis


Ik mag deze award doorgeven aan  5 personen en dat zijn geworden:







2 opmerkingen:

Angelique zei

super bedankt meis, voel me zeer vereerd en ben er reuze blij mee!!

Nicole zei

Onwijs bedankt Durvina!
Ik doe m'n best om het zo snel mogelijk geblogged te krijgen. Liefs XOXO Nicole