woensdag 25 november 2009

Challenge



Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die aan "lijnen" is en over heerlijke taartjes droomt.
De kaart is gemaakt n.a.v. de challenge van Create 4 fun.
Het is voor mij de eerste keer dat ik hieraan meedoe ik heb wel een aantal keren gekeken en al die keren gedacht laat ik eens meedoen maar het was er nog nooit van gekomen.
De kaart is van cardstock kraft en ik heb Magnolia scrappapier gebruikt, het paarse papier met de bloementjes heb ik met spellbinders uitgestanst en daarna met de Cuttlebug geembost en opschuurd, het lint komt bij Paper & pictures vandaan.
Ook de cirkel en de scalloped circle is met Spellbinders gemaakt.
Het taartjes is van Magnolia en is met Distress inkt ingekleurt.
De ticket is van Tim Holtz.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat bloemen.

Liefs,


6 opmerkingen:

Jolara zei

ontzettend leuk ! Wat een mooi papier.
GR Joyce

Anne-Marije zei

Wat een leuk kaartje Durvina. Lekker taartje hoor! Bedankt voor het meedoen aan de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije

celia zei

Hoi Durvina,ik kom via via op je blog terecht en zie wat voor een mooie werkjes hier te bewonderen staan! Ik kom zeker eens terug want ik blijf je volgen ;0)
Grtjs,Celia

Anoniem zei

Wat een heel leuk kaartje Durvina, het ziet er heerlijk uit haha.


Groetjes Jannie.

Gusta zei

jeetje wat heb je een mooi kaartje gemaakt

groetjes Gusta

Milnie zei

Vind deze kaart echt helemaal prachtig! Die kleuren zijn zooooooo gaaf, hij van het paarse!

Liefs,

Mélanie