woensdag 11 november 2009

Sending you happy everything

Hier nog een kaartje met de Bo Bunny lijn a gift of love.
De label met de tekst erop is van een groot scrapvel van deze papierlijn wat vol met labels zit en daar heb ik de tekst met een stempel van Hero art opgestempeld en daarna een stukje lint bovenaan het label vast gemaakt met een paar nietjes.
De bloemen zijn gemaakt met de retro pons en afgewerkt met een strass-steentje verder heb ik de double dot pons van Martha Stewart gebruikt.








2 opmerkingen:

Jolara zei

wow wat mooi geworden !

Rolinka zei

Hoi Durvina

Die achtergronden zijn helemaal GRATIS, als het goed is staat er links bovenin mijn pagina een link naar deze achtergronden...Als je er niet uit kom dan hoor ik wel, het is soms niet makkelijk om hem op je blog te krijgen!!!
Zelf ben ik op onderzoek gegaan op het net naar leuke versiersels voor mijn blog (als je je email of iets kan geven dan wil ik je wel een aantal sites doormailen...)

Trouwens ik wil je nog even een complimentje geven voor die te gekke kaarten die je maakt, echt leuk zeg!!!(als je maar spullen heb, hihihi, dan kom je al een eind!)

Groetjes Rolinka