vrijdag 27 november 2009

Magnolia

















Dit magnolia meisje is ingekleurt met Distress inkt, bij deze was het de eerste keer dat ik ermee heb gewerkt, het plaatje heb ik een paar weken terug bij Wilma ingekleurt en nog niet de kaart bijgemaakt, ik wist wel dat ik deze papierlijn erbij zou gaan gebruiken.
Het is de nieuwe lijn van October Afternoon de "Farm Fresh", ik vind het papier helemaal super!!!
De kaart zelf is van donkerbruin cardstock en de scrappies heb ik gemat op een rode cardstock ondergrond.
De blauwe ruit heb ik bewerkt met een randpons van Fiskars.
De bloemen zijn met de Retro Flower pons medium en large gemaakt en heb de large met de Doily lace pons van Martha Stewart bewerkt, ik heb ze met een roosje erop afgewerkt.
De blaadjes zijn van Quikutz.
En als afsluiter heb ik een clipje aan het magnoliaatje geplakt.







3 opmerkingen:

Milnie zei

Prachtige kaart weer Durvina! Jij bent echt iemand die op details let, echt super! Vind dat idee van de MSpons gebruiken bij het mooi maken van de bloemen geniaal!

Liefs,

Mélanie

Anoniem zei

Schitterend kaart Durvina en wat een lief magnolia is dit.

Groetjes Jannie

Wilma zei

Hoi Durvina,
Wat is ´t ie leuk geworden (ik had natuurlijk alleen het ingekleurde stempelafdrukje gezien).
Veel plezier met de Distress Inkt, maar..dat zal wel lukken!!
Liefs, Wilma