dinsdag 10 november 2009

Forever freinds

Dit kaartje heb ik gemaakt met het laatste papier wat ik nog van deze lijn overhad.
De bloemen zijn gemaakt met de retro flower pons en bewerkt met de doily lace pons van Martha Stewart, ik vind het effect echt verbluffend, de bloem word totaal anders door deze bewerking.
Alle randjes van de scrappies heb ik met inkt bewerkt.
De tekst op de onderste bloem is met een tekst stempel van Hero arts gemaakt en uitgestanst met de Spellbinders.

Verder heb ik nog gehaakt kant, een knoop en een splitpen gebruikt.

Groetjes en bedankt voor het langskomen,




1 opmerking:

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Ook wel toevallig dat jij en Merit het zelfde papier vandaag op de blog hebben gezet.
Leuk om te zien hoe je met hetzelfde papier weer heel andere kaarten krijgt.
De kaart ziet er weer super uit.

groetjes Annemarie