zaterdag 7 november 2009

Wilma



Nog een kaartje want ik lees zojuist in een berichtje dat mijn vriendin Wilma haar verjaardagskaart ontvangen heeft, ze is morgen jarig maar ik dacht laat ik de kaart maar maandag plaatsen voor het geval dat de post niet op tijd komt.

De papierlijn is van My minds eye en heet Bloom & Grow, ik heb de zigzag pons van Martha Stewart gebruikt, de letters Wilma komen van het Olivia alfabet van de Cuttlebug  de kalender heb ik gestempeld op papier wat ik met de spellbinders labels 1 heb heb uitgestanst, de bloemen horen bij de papierlijn en heb ik uitgeknipt.

En via deze weg Wilma een gezellige dag wensen, en het cadeau houden we nog even als verassing maar dat laat ik ook nadat je het van me hebt gekregen hier op het blog zien.








1 opmerking:

Wilma zei

Lieve Durvina,
Leuk zeg, dat je mijn verjaardagskaart hebt geplaatst op je blog! Hij is echt leuk (de envelop was ook gaaf gemaakt). Ik ben uiteraard nog nieuwsgieriger geworden, maar ja nog even geduld hebben.. Ben trouwens vandaag erg verwend door John en Thomas, want ik heb 11 kleuren Distress Inkt + 2 waterpennen gekregen. Dus, als je een keer bij mij bent.....
Liefs, Wilma