vrijdag 20 november 2009

Thank You


Dit bedank kaartje heb ik gemaakt voor Nicole, ze heeft een tijdje terug al het een en ander bij  Paper & Pictures meegenomen, en ook bij de Krea doe, dus dit bedankje vind ik zeker op z'n plaats.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Cosmo Cricket en het is de lijn "Girl Friday".
De label die ik heb gebruikt komt van Bo Bunny van de lijn "a gift of love".
Ik had deze label nog liggen envond dat deze goed bij de lijn van Cosmo Cricket past.
De stempel Thank You is van Heidi Swabb en de bloemetjes heb ik er ook bij gestempeld en zijn van Hero Art.
Het bovenste scrappapiertje heb ik met een randpons van Fiskars bewerkt en de onderste is weer een andere randpons van Fiskars.

Veel liefs,




1 opmerking:

Nicole zei

Hai Durvina,

Bedankt voor deze super lieve kaart!!! In het echt is ie echt nog veel liever. Ik hoop dat je nog geslaagd ben voor de waterbrushes!! Ik vond het super om een van je creaties te mogen ontvangen. Fijn weekend.
Liefs XOXO Nicole