vrijdag 1 oktober 2010

Christmas Candy

Omdat ik nog wat spullen heb liggen die ik zelf niet gebruik, heb ik een Christmas Candy. Het duurt nog even voor het kerst is, maar de tijd om alles te maken is ook nodig vandaar dat ik nu een Candy weggeef. Dit is wat je ervoor moet doen: # Word volger van mijn blog (als je dat nog niet bent). # Plaats een link in je sidebar met de foto van de candy. # Laat een berichtje achter en plaats je bij Mister Linky. Dit is wat er in de candy zit: # 3D mini Christmas boekje (voor 18 kaarten) # Sarah Kay 3D + pyramides (voor 16 kaarten) # 8 Christmas tags. # 5 papieren kertssterren. # pakje lint (zelfklevend) in de kleuren rood/groen (5 stuks) # pakje lint (zelfklevend) in de kleuren wit/grijs/blauw (5 stuks) # pakje lint (zelfklevend) in de kleuren geel/goud (5 stuks) De candy loopt tot 30 oktober! Because I have here some stuff that I do not use, I have a Christmas Candy. It takes a while before Christmas, but the time to make everything is why I need a candy giveaway. This is what you have to do: # Become a follower of my blog (if you're not already). # Place a link on your sidebar with the photo of the candy. # Leave a message and put up Mr. Linky. This is what the candy is: # 3D Christmas mini book (for 18 cards) # Sarah Kay 3D + pyramids (for 16 cards) # 8 Christmas tags. # 5 kertssterren paper. # Parcel tape (adhesive) in red / green (5 pieces) # Parcel tape (adhesive) in white / gray / blue (5 pieces) # Parcel tape (adhesive) in yellow / gold (5 pieces) The candy runs until October 30!

37 opmerkingen:

Susanne zei

Ow een christmas candy, super.
Ik wil wel een gokje wagen.

Groetjes Susanne

Crealin zei

Hoi Durvina,

je hebt weer zo'n leuke spulletjes bijeen gezocht. Bedankt om zo'n mooie candy weg te geven. Ik kom zo graag langs op je blog want je kaartjes zijn zo mooi, zeker blijven verder doen he!

Groetjes,

Lins x

chantal zei

leuke cand. Daar kan je weer heel wat kerstkaarten mee maken. Ik waag graag mijn kans.
Liefs Chantal

Marjanne zei

leuke Candy, maar ik laat mijn kans aan een ander, ben niet zo van de piramide... en ik volg je al! Heel veel succes voor alle mededingers!

Linda zei

Wat een superleuke candy, ik ben gek op alles wat met kerst te maken heeft dus ik doe graag mee. Dank je wel voor de kans op deze leuke candy.
gr Linda Dekker

Aleida zei

Leuke candy! Ik ben al volger maar zal hem in mijn zijbalk zetten.
groetjes,

Anita zei

Wat ontzettend leuk. Ik doe graag mee, ik ben zo nu en dan al een kerstkaartje aan het maken. Optijd beginnen inderdaad. :) Groetjes, Anita

Anoniem zei

Super leuke Candy!
Ik doe graag mee!

Marianne zei

Hallo Durvina,

Wat een leuk idee.... christmas candy! Ik wil wel een gokje wagen.
Fijn weekend,
Marianne

Astrid en Brenda zei

Hoi Durvina,
Wat een leuke candy. Wij doen mee. Ook Astrid heeft een kerstcandy klaar staan tot 01 oktober.
Groetjes Brenda en Astrid

Marjolijn zei

Wat een leuke spullen!
Ik ben al druk bezig met kerstkaarten dus het zou goed van pas komen.

Groetjes Marjolijn

Wendy Koorevaar zei

Hoi Durvina!

Wat leuk een kerstcandy! Ik doe zeker mee hoor, hopelijk heb ik net zoveel geluk als de vorige keer..haha.
Ik zet je candy op mijn blog.

Groetjes,
Wendy

Jessica L zei

Wow! Thank you so much for a chance to win such a great candy!

Nathaly zei

Hi Durvina, dit is weliswaar niet voor de candy maar wilde je toch complimenteren met je kaarten. Vooral die vorige, verjaardag Merit, is onwijs leuk!Nathaly

Anoniem zei

Wat leuk dat je een kerstmiscandy wegschenkt. Graag wil ik mijn kansje wagen. :)

-xxx- Myriam

valerski zei

een kerstmiscandy
dit kan van pas komen ;)
ik wil wel een gokje wagen!

Marijke zei

Leuk zo'n Kerst candy. Komt goed van pas. Je staat al op mijn blog.
Groetjes Marijke

darling Ho zei

Super great candy!
Dear Durvina, Thanks for chance to win them. :)

Relinde Scheepers zei

Hallo,

Wat een leuke spullen die candy,wil graag een gokje wagen,en ben natuurlijk volger geworden van je blog!

Groetjes Relinde

diana zei

hoi durvina,
er staat iets op mijn blog voor je klaar, groetjes diana

Lilly zei

Zeker doe ik mee...!
Leuk een kerst candy..
Love Kerst kaarten!! :)

Jolanda Cuper zei

Hallo Durvina,
Wilde je net bedanken voor je lieve en leuke reactie op mijn blog! Maar toen ik op je blog kwam zag ik dat je een leuke candy hebt en daar doe ik dan ook aan mee! Jij maakt echt super mooie dingen dus is het voor mij erg leuk om volger van jou te worden!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat een mooie candy ga je weggeven en
wil ik toch wel een gokje wagen, want volger ben
ik al een tijdje

gr hetty

Gusta zei

ik moet toch maar eens een gokje wagen
ik heb altijd zo iets van ach ik zal het toch wel niet worden.maar wie niet waagt wie niet wint toch?bedankt voor deze leuke candy

groetjes Gusta

Andrea zei

Wat een super leuke Candy Durvina. Helemaal toppie! Lief dat je aan ons denkt.

Tuurlijk wil ik ook een gokje wagen.

Liefs,
Andrea

Yukkie Jenny zei

Durvina, thnk you very much for chance to win you candy! I'm your follower for a long time and always admiring your works (but havn't time for commetnts...). And link on your candy is on my sidebar.

Lia zei

Wat een superleuk idee Durvina, een kerst candy, ik ga natuurlijk een poging wagen.

groetjes Lia

Unknown zei

Hoi Durvina, leuke candy ik doe graag mee hoor. Groetjes van Ageeth

Michelle zei

Hallo Durvina,
wat een leuke candy. Ik heb al een paar kerstkaarten maar er kunnen altijd nog meer bij hoor!
Groetjes Michelle

Ukka zei

What a fun giveaway!
I'm a follower and putting your giveaway on my sidebar!
Blessings!

KarinsArtScrap zei

bedankt van je leuke berichtje en heel erg leuk dat je me uitgenodigt hebt voor de candy.
het is een hele mooie en leuke candy.
ben volger geworden


groetjes karin

Natasha zei

is glad to become your follower, at you very interesting works!
Thanks for chance! The reference at the left http://natashikk.blogspot.com/

Caroline zei

Hoi Durvina

Leuk een kerst candy! Ik moet nog heel veel kerstkaartjes maken dus....komt zeker van pas. Volger was ik al. Dus doe graag mee aan deze candy!

Groetjes Caroline

Tineke's hobby zei

Wat een leuke kerstcandy wil graag een gokje wagen
Groetjes Tineke

Cristina zei

Thanks for the chance, beautiful candy and beautiful blog!
http://destinationcolor.blogspot.com/2010/10/blog-candys-para-variar.html
Hugs, Cristina

pippirose zei

Thanks for the chance!
I'm a new follower.
I posted your link on my sidebar...and linked on your Linky.
:o)
pippirose59 at gmail dot com

Glo zei

Thanks for the candy, you ar eon my sidbar: http://scrapandcard.blogspot.com/