maandag 4 oktober 2010

Anyone for Anya Challenge

De challenge van deze week houd in 3-2-1 Recipe. Je gebruikt bijvoorbeeld 3 Design papier 2 knopen en 1 afdrukje. In mij geval heb ik 3 bloemen gebruikt, 2 Design papier en 1 afdrukje. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Derwent. De kaart heb ik erg eenvoudig gehouden maar daar vind ik dit afdrukje zich heel goed voor lenen. Het papier wat ik heb gebruikt is van K Company, en is lekker gri=of en heeft harde kleuren. Verder heb ik lint gebruikt en wat bloemen met knoopjes.

22 opmerkingen:

Miranda zei

super leuk kaartje , en ook al zo'n gaaf afdrukje !!!;)
Groetjes Miranda

Amanda zei

Heel mooi kaartje Durvina en lief afdrukje!

liefs Amanda

Riet zei

Prachtig kaartje Durvina,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
En geweldig papier gebruikt.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

prachtig kaartje, en zo lekker vrolijk

Durvina zei

Hoi mamma
wat een leuk popetje
en die bloemen zijn ook zo mooi
ik vind hem pragtig.

Groetjes van noa.

Linda zei

wat een lief kaartje
gr linda

Wendy Koorevaar zei

Super schattig kaartje!

Groetjes,
Wendy

Justine zei

Prachtige kaart!!

Anoniem zei

Mooi kaartje! De bloemetjes zijn erg leuk met dat knoopje als bloemknop. Afdrukje is ook mooi ingekleurd.

-xxx- Myriam

Marianne Schut zei

Hai Durvina, wat een super schattig kaartje heb je gemaakt! Dit afdrukje blijft ook wel zo lief! Prachtig ingekleurd ook, veel succes met de challenge! Groetjes Marianne

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

je afdrukje is heel erg mooi ingekleurd!!

gr regina

Annemarie en Merit zei

Hoi Noa,

wat leuk dat je mijn boeknlegger mooi vind. Ben je nog steeds ziek meid, dat is ook niet zo leuk. Misschien ben je al aan het opknappen en kun je nog wat knutselen? Mama heeft ook weer een hele leuke kaart gemaakt,zeg dat maar tegen haar. En Merit weet nog steeds niet welke kaart er gaat winnen ze vind alles zooooo mooi, en vandaag komen er ook weer kaarten met de post dus het zal nog heel moeilijk worden. Maar die van jou vind ze ook erg mooi,prachtig ingekleurd met die schaduwen.Misschien moet ze maar meer prijzen uitdelen,dat zou natuurlijk wel heel leuk zijn.

beterschap en de groetjes van Annemarie en merit

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaart, heerlijk al die kleuren.

groetjes jolande

Aleida zei

Een hele mooie kaart. Bedankt voor je uitleg, ik wil op mijn vrije dag woensdag aan de slag met deze uitdaging. groetjes,

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje met een schattig stempeltje en mooi papier
Groetjes Tineke

Caroline zei

Heel snoezig kaartje met die afbeelding.

Groetjes Caroline

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel fleurig en mooi kaartje Durvina!
Groetjes van Jacqueline

Agnes zei

Wat een lief kaartje en mooi gekleurd ook met de derwentjes!

Groetjes, Agnes

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat heb je mooie kaarten gemaakt in mijn vakantie! Super!! De kaart voor Merit vind ik ook erg leuk en deze is ook al zo heerlijk kleurrijk, om lekker vrolijk van te worden! Grappig dat je mijn kaart voor Merit in het echt hebt bekeken, ja, jullie hebben elkaar natuurlijk gewoon opgezocht! Leuk! Bedankt voor je altijd leuke reacties op mijn blogje!!

Groetjes,
Wendy

Anne-Marije zei

Oh wat een leuk en vrolijk kaartje!
xxx Anne-Marije

Maria zei

Een mooie kaart Durvina! Leuk papier ook en een schattig afdrukje!

groetjes Maria

annemarie zei

hoi durvina,
wat heb je weer een leuke kaartjes op je blog staan!
heel mooi gemaakt allemaal!
en bedankt voor je reactie op mijn kerst kaartje.
groet annemarie