zaterdag 23 oktober 2010

Kusjes

Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Anna Griffin. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt, en bewerkt met Stickles. De randjes en de bloem heb ik met Vintage photo bewerkt. De swirl is van Sizzix en de blaadjes zijn met een mal van Marianne Design gemaakt. Ook de tekst stempel is van Marianne Design. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Simon Says stamps challenge. De vakantie is hier weer voorbij, maandag gaan er weer 4 naar school, wat was het weer lekker zo'n weekje rust, maar de plicht roept weer! Misschien hebben jullie het al op mijn blog gezien,boven aan op mijn blog staat een banner, van Paper & Pictures, ze hebben hier een leuke Aktie mee. Iedere klik levert mij punten op. Voor de mensen die in de top 10 staan zijn ook leuke prijzen te winnen. Dus bij deze vraag ik jullie lekker te klikken voor mij, je mag zo vaak klikken als je wilt!

29 opmerkingen:

Justine zei

Zeer mooi kaartje!
Leuke stempel!

Jolanda Cuper zei

Mooie kaart! Ik ga deze week even genieten want wij hebben nu herfstvakantie!
Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

Heel mooi kaartje, papier is ook heel leuk.
Bij ons begint de herfstvakantie volgende week.
Mijn dochter wil gaan shoppen, shoppen, shoppen..
grtjes
Christa

Marjanne zei

Mooie kaart! en genet nog maar even van het weekend met je 4tal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart, prachtig papier, het is net een schilderijtje.

groetjes jolande

Linda zei

wauw wat een mooie is dat
gr linda

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat is het weer een leuk kaartje papier is ook geweldig er liggen er hier 2 (met dit papier) die bijna af zijn, nu nog de tijd er voor vinden om ze af te maken!!

liefs annemarie en merit

Riet zei

Ohhh Durvina,Wat een mooi kaartje,super stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig met dat schitterende papier

BepvS zei

Prachtige kaart hoor, mooie kleurencombinatie.
Gr, Bep

Unknown zei

Prachtige kaart Durvina en ook zulk mooi papier Prachtig.

groetjes Suze

Gusta zei

wat een leuk kaartje mooi papier ook

groetjes Gusta

KarinsArtScrap zei

hi durvina, dit is een mooi kaartje, de kleuren passen heel mooi bijelkaar.

groetjes karin

Anoniem zei

Hoi Durvina ,wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt.
Schitterend papier en leuke details.
Fijne dag,groetjes Jannie.

Sandra zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, en de kids hebben nu vakantie gekregen, heerlijk even een weekje geen verplichtingen
groetjes sandra

creamiek zei

Hoi Hoi ,
Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt prachtig.

Groetjes monique

marijke zei

wat een snoepie van een kaartje is dit toch weer geworden

Caroline zei

Heel lief kaartje! Super.

Groetjes Caroline

Marjan zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Durvina! Die kleurcombinatie vind ik echt prachtig!
Tuurlijk klik ik voor jou! Ga het meteen doen... :)

Groetjes, Marjan

Kaatje zei

wow, wat een schitterende kaart! Erg mooie kleurtjes!

groetjes,
Annika

Mephisto zei

What a sweet card.
Thanks for joining in the Challenge from SimonSaysStamp.

Domi

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!

heel mooi gemaakt,leuke kleuren!!

gr regina

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

prachtig kaartje met heel mooi papier, ja het was weer heerlijk een weekje geen verplichtingen maar nu weer het gewone ritme is ook weer fijn,
Groetjes Agnes

Anoniem zei

Schitterende kaart!
Je hebt mooi papier gebruikt.

-xxx- Myriam

Agnes zei

Weer zo'n lief kaartje!!
Schitterend gemaakt en de glitters komen super over...

Groetjes, Agnes

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje heel mooi dat glitter randje erg mooi in die zachte tinten
Het kaartje hieronder voor je moeder is ook erg mooi
Groetjes Tineke

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

I love the colors and coloring!! Nice glitter borders too!!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

debby4000 zei

Wonderful card, love the sweet image and colours.
luv
Debby

Andrea zei

Dit is ook al zo'n beauty.

Groetjes,
Andrea