woensdag 13 oktober 2010

Merry Christmas

Ben lekker aan de slag gegaan met mijn nieuwe papierblok van Marianne Design, met het blokje Eline's Old-Fashioned Christmas. Wat een mooie printen zitten er op het papier! Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt. Alle randjes heb ik "oud" gemaakt met Inksentials en de kleur Walnut Stain. Verder heb ik Diverse Stickles gebruikt:Baby Blue, Waterfall,Worn Lipstick en Star Dust. Op de hoeken heb ik Perlen Pen Pastelblau gebruikt. De papieren kristallen zijn gemaakt met mallen van Sizzix, en de plastic kristallen zijn van een slinger die eigenlijk in de kerstboom worden gehangen, maar ja soms zie je overal wat bruikbaars in!!! De tekst "Merry Christmas" is van Magnolia en heb ik met goeden embospoeder bewerkt. De witte sneeuw stipjes heb ik met Liquid Applique gemaakt. Verder heb ik nog roosjes, een ster, lint (glitter en bolletjes), en dewdrops gebruikt. En vandaag kwam de post een envelop brengen met daarin de candy, die ik gewonnen heb bij Mariska, ik ben er erg blij mee, Mariska bedankt voor de mooie Copics!

36 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart!
Heel erg mooi gedaan!
Groetjes Jolanda.

mariska zei

Ooh wat een mooi kaartje heb je er van gemaakt zeg!
Het papier blijft echt prachtig. Ik heb het zelf ook en mn favo papier wat er tussen zit is al weer op, dus dat word naar de hobbywinkel gaan. En dat is zooo niet erg!! hahaha

Liefs mariska

Gusta zei

wat heb jij een gave kaart gemaakt Durvina
ik moet nog een hoop leren als ik jou kaart zo bekijk. en kopen hihi.ik vind hem super!!!

groetjes Gusta

Eveline zei

wat een prachtige kaart!!!

groetjes
eveline

Riet zei

Ohhh wowww Durvina,Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.
Zo mooi ingekleurd je stempel.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

stempelfreaks zei

Wauw wat een super kaart!! Mooi papier he. ik heb het vandaag ook op de markt gekocht. Ik blijf kopen. ha ha. Hij is echt leuk geworden met de glitters, kristallen, en andere dingen die je erop heb gedaan.
Groetjes Astrid & Larissa

Miranda zei

Wat een waanzinnig mooi kaartje en ja dat papier is super!!!
groetjes Miranda

*Ellen* zei

whow schitterend is dit kaartje met dat bling bling

chantal zei

wauw, wat een schitterende kaart. Het papier is prachtig en je inkleuren mag er wezen!
Liefs Chantal

Hetty zei

Wauuuuw wat is dit een super gaaf kaartje

gr hetty

majo zei

Hij is super mooi zeg. Lief stempeltje en lekker veel bling bling. Groetjes Majo

Caroline zei

Heel mooi kaartje!

Groetjes Caroline

Me zei

Wat een schitterende kaart,prachtig papier.
Alle details zijn zo mooi.

Grtjss Marjon

regina zei

hoi

wat een schitterende kaart!!

mooie details!!

gr regina

Andrea zei

Wow, wat een super mooi kaartje Durvina. Echt leuk gemaakt!

Liefs,
Andrea

creacora zei

hoi wat een prachtige kaart meis lekker glitters ik vind hem supers ! en wat een gave prijs heb je gewonnen veel plezier met je nieuwe sketch markers !!

Groetjes Cora

Lia zei

Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Durvina, echt mooi.

groetjes Lia

Marianne zei

Een hele mooie kaart met al die glitters en steentjes. En het papier hebben we denk ik allemaal al eens gebruikt, omdat het zooooo supermooi is!! (En niet alleen met Kerst)
Echt prachtig!!!
Groetjes,
Marianne

Aleida zei

Een heel mooi kaartje, lekker veel bling!
groetjes,

celia zei

Hey Durvina, dit kaartje is schitterend...net zoals al de vorige!!!
Veel liefs,Celia.

Ilonka zei

Hoi durvina, wat een prachtig kaartje en het papier wat is dat mooi. Je kaartje heeft prachtige details.

Groetjes ilonka

m@deliefjuh zei

zo zeg. mijn complimenten! heel erg mooi gemaakt!

Marjanne zei

Beeldschoon kaartje!! Mooi papier hè, vind ik ook, ik ben er gek op!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw! Mooi kaartje!
Groetjes, Yvonne

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat een plaatje die heb ik er vanmorgen toch niet bij zien liggen.
Copics geariveerd!!!!
Je dochter heeft hier heerlijk aan de tafel zitten kletsen (wat een schat!!!)
gr Annnemarie en Merit

Angelique zei

jeeee wat schitterend, helemaal af zeg! Wat is dat een prachtige kaart!!

Sanne zei

Wow, wat een prachtige kaart is dit zeg! Heb dit papier laatst ook gebruikt bij één van mijn kaarten, maar was er niet zo tevreden over. Deze is echt fantastisch goed gelukt!

Groetjes Sanne

BepvS zei

Prachtige kaart zeg en wat leuk he om te zien dat je eigenlijk overal wel wat in ziet om te gebruiken voor je hobby..hahaha

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, helemaal super.

groetjes jolande

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat is hij mooi, erg leuke cirkel om de afbeelding. Mooie kleuren! Heel mooi gemaakt!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi kerstkaartje Durvina. Prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Kaatje zei

prachtig!

groetjes,
Annika

Monique Lokhorst zei

Hallo Durvina,

Wat leuk dat je me even een mailtje hebt gestuurd. Ik vind dit een super lief Kerstkaartje. Je zal hem maar mogen ontvangen. Ik vind je kleuren prachtig. Wat een schatje!

Veel liefs,
Monique xxx

chantal zei

Hoi Durvina,
Je kaart is nog niet aangekomen. IK meld dit onmiddellijk als ze is aangekomen.
Liefs chantal

Anette zei

met al dat glitter en bling-bling beginnen de kerstkriebels nu toch wel te overheersen. prachtig kaartje!

Stempeltiger zei

Woww this is a gorgeous christmas card Durvina! Really love the colours and the details are fabulous.
Hugs, Swantje x