zaterdag 9 oktober 2010

Geniet van elk moment

Ik heb weer een het prachtige papier gepakt van s.e.i. de lijn heet Julliette. En ik vind deze lijn zich echt supergoed lenen voor deze soort afdrukjes van Magnolia. Ik heb de kaart voor een vriendin gemaakt die binnenkort gaat trouwen en nu dus een drukke periode van van alles regelen voor de boeg heeft, en vandaar dat ik er deze tekst bij heb gedaan. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Derwent. Op de grote bloem heb ik een bloem zelfgemaakt en het hart van de zelfgemaakte bloem is een gekocht roosje, dus dit is een beetje van mezelf en een beetje van....... maar ik vind het een leuk effect geven dus zal het nog wel eens meer op deze manier maken. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend. Groetjes,

19 opmerkingen:

regina zei

hoi

prachtige kaart en het papier is zeker erg mooi!!!

gr regina

*Ellen* zei

whow wat een schitterend kaartje, zo romantisch met dat papier en in die kleurtjes, en je bloem is ook supers

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een beauty, heel mooi van kleur.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart! Erg leuk voor je vriendin! Daar zou ik alleen al van genieten!
Groetjes Jolanda

Justine zei

Zeer mooi papier!
Ook een prachtig kaartje!

Marjanne zei

een prachtige kaart en die bloemen zijn helemaal het einde!!

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje met erg mooi papier super mooi geheel
Groetjes Tineke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje! Ze zal hem vast mooi vinden!!
Groetjes, Yvonne

Gemma zei

Wat een mooie kleurtjes heb je gebruikt, het is echt een heel stijlvol kaartje geworden! Groetjes Gemma

Me zei

Prachtig kaartje en papier,ik vind je bloemen geweldig.

Grtjss Marjon

Corrie zei

Wat een geweldig mooi Kaartje
Groetjes Corrie

Lia zei

Mooie kaart, met heel mooi papier.

groetjes Lia

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en het papier
is heel erg mooi

gr hetty

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje. Prachtige bloemen zeg!!
Was zeker leuk om je te ontmoeten bij doe@ding. Wat een prachtige dingen zag je he.
Groetjes Astrid

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina,super stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Durvina. Het papier is inderdaad heel mooi, net als je (half)zelfgemaakte bloem.
Groetjes van Jacqueline

angelique (anlou) zei

het papier is schitterend meis
je kaart is heel elegant
die bloemen zijn prachtig
liefs angelique

Wendy Koorevaar zei

Heel erg mooi! Heel lief en prachtig van kleur!

groetjes,
Wendy

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooie kaart.
bedankt voor je berichtje op mijn blog en dat je volger bent geworden.
groetjes miranda