donderdag 7 oktober 2010

Nieuwe challenge bij....

......Srappin Challenge Blog. Dit is mijn bijdrage voor deze maand, en er is een leuke prijs te winnen ga maar een snel kijken. Het papier wat ik heb gebruikt is van October Afternoon. Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt. Verder heb ik nog een tekstje (papermania), strass steentjes, roosjes en een clipje met de tekst "hugs" gebruikt. Ik ga zo lekker een poosje aan de knutsel met Lois en Noa, Noa is al een week lang ziek thuis maar begint nu gelukkig een beetje op te knappen, en vind alles wat met freubelen te maken heeft ook erg leuk, dus als je dan weer een beetje opknapt dan is het niet zo moeilijk om te kiezen waar je zin in hebt! Afgelopen dinsdag mocht ze proefzwemmen voor haar B diploma, en we hadden in de eerste instantie zoiets van dat word helemaal niets, maar mevrouwtje zei dat het wel ging en dat ze zich goed voelde, ze is even voor het proefzwemmen naar het zwembad gegaan en gelukkig heeft ze het gehaald, maar stortte daarna weer helemaal in, maar ze is er zelf natuurlijk helemaal blij mee, en ik moet zeggen dat ik natuurlijk (sowieso) heel trots op haar ben, dat ze het ondanks haar ziek zijn toch maar even heeft gedaan, en nu moet ze a.s. dinsdag voor haar B diploma, dus ik heb wel een reden om een kaart te maken maar dat gaat weer niet als ze erbij zit! Misschien vanavond dan, want als ze op bed ligt moet dat wel lukken en ik krijg vanavond freubel visite dus wie weet, als we niet al te veel kletsen dat dat ook nog goed gaat komen. gezellige dag, en de groetjes van mij,

17 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een leuke meid op dat prachtige vrolijke kaartje, en veel plezier vandaag met je knutseldag

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een vrolijke kaart Durvina!
Succes met de challenge!
groetjes, Yvonne

Miranda zei

Wat een leuk kaartje en wat goed van Noa...
Veel plezier vanavond !
Groetjes Miranda

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en veel plezier
vanavond met knutselen.
En beterschap met je dochter

gr hetty

Tineke's hobby zei

Wat een scitterend kaartje heel mooi gedaan
Wat goed van Noa dat ze ondanks ziek zijn toch goed heeft gezwommen nou dan haalt ze dinsdag vast haar diploma succes gewenst
Groetjes Tineke

Ilonka zei

hoi Durvina, wat een prachtig kaartje heb je dit keer weer gemaakt. Schitterend. Bedankt hoor ik ben er reuze blij mee. Beterschap Met Noa en feliciteerd haar maar met haar diploma weer een mijlpaal. Toppie!! En wat ben je dan trots als ouders.

Lieve groetjes Ilonka

BepvS zei

Wauwww wat een mooie kaart en je mag zeker trots op haar zijn.....en maar een mooie kaart voor haar maken, kletsen en freubelen tegelijk moet lukken.
Gr, Bep

angelique (anlou) zei

wat een mooie kaart meis
wat een gaaf afdrukje
ik heb een verrassing op mijn blog voor je
liefs angelique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig, veel knutselplezier.

groetjes jolande

Gusta zei

leuke kaart hoor.en ja die kleine dametjes hebben karakter he,hahaha

groetjes Gusta

nicolet zei

Dit is echt een schatje!!
Groetjes nicolet

Marjanne zei

Wat een leuke kaart! en Noa is een dappere meid, ik doe het haar niet na!!

thea zei

Hoi Durvina,

Wat een toeval dat jouw man ook jacques heet en dat je 5 kinderen hebt, ze zijn niet alle 5 van mij, ik heb er 2 en Jacques 3, maar jij maakt ook leuke kaarten zeg!
Groetjes,
Thea

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat een prachtige, heerlijk kleurrijke kaart!! Helemaal super is hij! Veel knutsel plezier en ben benieuwd naar wat jullie samen maken!

Groetjes,
Wendy

Anne-Marije zei

Wat een fleurige kaart!
xxx Anne-Marije

majo zei

Wat een leuke kaart zeg. Enne die lekkere warme uggs komen straks zeker weer van pas. Gr Majo

Monique Lokhorst zei

Hallo Durvina,

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Prachtige kleuren! Ik vond het vandaag ontzettend leuk je te ontmoeten, wat heb je een schattige dochter. Ik vind het alleen jammer dat het zo druk was dat je niet kon aanschuiven. Ik hoop dat het een volgende keer wel kan. SORRY! Ik schrok zelf ook van de drukte. Ik wens jullie een heel gezellig weekend!

Veel liefs,
Monique.