dinsdag 19 oktober 2010

Birthday Wishes

Dit kaartje heb ik voor mijn schoonzus gemaakt die vandaag jarig is. Het papier wat ik heb gebruikt is van Anna Griffin, en heb ik laatst gekocht bij Paper & Pictures, (klik voor de leuke gratis actie op de banner bovenaan mijn blog!!) Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt. Voor de ovaal heb ik de Spellbinders gebruikt. Alle randjes heb ik met de inksential tool en de Distress pad (vintage foto) bewerkt. De blaadjes heb ik met de kerstster bloem van Marianne design gemaakt en losgeknipt zodat het bloemblaadjes worden! De tekst is van Hero Art. De kaart is afgewerkt met bloemen en stickles. Dames ik heb een vraagje!! Misschien hebben jullie het al op mijn blog gezien,boven aan op mijn blog staat een banner, van Paper & Pictures, ze hebben hier een leuke Aktie mee. Iedere klik levert mij punten op. Voor de mensen die in de top 10 staan zijn ook leuke prijzen te winnen. Dus bij deze vraag ik jullie lekker te klikken voor mij, je mag zo vaak klikken als je wilt! Een fijne dag allemaal,

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kaart! Je schoonzus zal er zeker blij mee zijn.

-xxx- Myriam

majo zei

wat een mooie kaart zeg.Enne ik heb geklikt hoor. Groetjes Majo

Caroline zei

Heel lief kaartje!

Groetjes Caroline

Sandra zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt
groetjes sandra

KarinsArtScrap zei

nou durvina je maakt mooie kaartjes, zien er erg leuk uit.

groetjes karin

regina zei

hoi

prachtig kaartje!!!

gr regina

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, ik klik wel een paar keer voor je hoor.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een mooi en schattig kaartje

gr hetty

Marian zei

Dit is een hele leuke kaart!
En leuk dat je even op mijn blog kwam kijken.

groetjes marian

Marianne Schut zei

Hai Durvina, een pracht kaartje weer zeg! Erg mooi die bloemen zo aan de zijkant, super gemaakt! En ik heb geklikt hoor! Groetjes Marianne

Lia zei

Leuke kaart, mooie kleuren he je gebruikt.

groetjes Lia
PS heb geklikt hoor.

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,mooi heb je Tilda ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

Kaatje zei

heel leuk kaartje!

groetjes,
Annika

Justine zei

Zeer mooi!
Echt prachtig!

Elizabeth zei

Schitterende kaart!! Prachtige kleuren en papier.

Liesbeth zei

Wat een mooie kaartjes maak je zeg!
En bedankt voor je reactie op mijn blog, altijd leuk om dat te horen van iemand die zelf van die mooie dingen maakt.
gr. Liesbeth
ps. ben ook gelijk volger geworden.

Tineke's hobby zei

Wat schitterend kaartje heel mooi papier ook en je stempel is erg mooi ingekleurd
Groetjes Tineke