zaterdag 16 oktober 2010

Merry Christmas

Ben lekker aan de slag gegaan met mijn nieuwe kerst papier van Basic Grey. Het afdrukje is ingekleurt met Derwent, en hier en daar heb ik rode stickles gebruikt, ook heb ik de Liquid applique pen gebruikt, wat een gaaf spul is dat, je brengt het aan op het papier en met een Heat tool krijgt het sneeuweffect, aangezien ikzelf geen heattool heb , gebruik ik het broodrooster!!!, wat ook prima gaat (die gebruik ik ook voor het emboss poeder!) Verder heb ik een cirkel met 2 spellbinders gemaakt, en ik heb de kaart afgewerkt met een swirl, die ik met de rode Stickles heb gemaakt, een stuk lint wat bedrukt is met de tekst en heb als laatste nog wat bloemen gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges: Just Magnolia: Sketch Magnolia Stamplovers: Sparkling A spoon full of Sugar: Winter Wonderland Ik wens jullie allemaal een fijn weekend,

22 opmerkingen:

Caroline zei

Heel mooi kaartje!

Groetjes Caroline

Anoniem zei

Hoi Durvina wat een schattig kaartje is dit. Prachtig ingekleurd echt schitterend.
En het kaartje hieronder is ook geweldig mooi.
Geniet van de herfstvakantie met de kids,

Groetjes Jannie.

Angelique zei

schitterend zeg, en een heerlijk papier is dat. dat van die broodrooster had ik nog nooit gehoord, ben benieuwd hoe dat gaat!!

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart! Leuk dat sneeweffect! Waar kun je die pen kopen? Mooie magnolia stempel is die pas nieuw? Groetjes Jolanda.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een supermooie kerstkaart.

groetjes jolande

Esther zei

Heel leuk geheel geworden zo.
Erg leuk ook dat lint met tekst.

Groetjes Esther

majo zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg. Mooi gekleurd en zo veel mooie details.
Groetjes Majo

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Durvina,leuke stempel,je papier is super,

Liefs Riet.

Marjanne zei

prachtig Durvina, een hele mooie kaart

Miranda zei

Wat een super mooi kaartje ! En wat een super idee, een broodrooster je moet er maar opkomen !!!
Groetjes Miranda

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje het sneeuweffect is erg mooi verder mooi papier en super mooi ingekleurd
Groetjes Tineke

Amanda zei

Wauw geweldig mooi kaartje Durvina.

liefs Amanda

Cindy zei

I keep seeing frames that I want to use - love the way you hooked this one over the corner, cute look and great card. Thanks for entering her in the MSL challenge, we hope to see you back again soon. C2

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kerstkaartje, heerlijk al die glitters!
Groetjes van Jacqueline

Anne-Marije zei

Oh wat een schatje!
xxx Anne-Marije

Agnes zei

Super kaartje Durvina!
Leuk gedaan zo met de cirkel!

Groetjes, Agnes

regina zei

hoi

superrr kaartje!!

gr regina

Durvina zei

hoi mama,
ik vindt dat het een leuk winter kaartje.
met die soort van tak


Groetjes van noa.

Bernadet zei

prachtige kaart Durvina!!
Waar een broodrooster al niet goed voor is hè;)

Unknown zei

Love the swirls!! Thanks for joining us this time at MSL and hope to see you on 10/24 for our purple and black challenge.

Stampin Mindy zei

This Tilda is super cute, I love the way you did her jacket.

Thanks for joining us at Just Magnolia this week.

Hugs, Mindy

Vivi Casale zei

wonderful card!
Thanks for joining us MSL!
Hugs,
Vivi