maandag 25 oktober 2010

Celebrate with Style

Misschien hebben jullie het al op mijn blog gezien,boven aan op mijn blog staat een banner, van Paper & Pictures, ze hebben hier een leuke Aktie mee. Iedere klik levert mij punten op. Voor de mensen die in de top 10 staan zijn ook leuke prijzen te winnen. Dus bij deze vraag ik jullie lekker te klikken voor mij, je mag zo vaak klikken als je wilt! Deze kaart heb ik al een tijd terug gemaakt en is ook al verstuurd, maar ik wil hem toch even aan jullie laten zien. Het afdrukje is een digi en komt van Diny Sparkel en er was een challenge met te maken bij het blog: gek op Copic, en is dus ingekleurt met Copics. Het papier wat ik heb gebruikt is van Papermania, en het labeltje hoort ook bij het papier, de tekst die ik erop heb gestempeld is van Hero Art. De takjes zijn gemaakt met een pons van Pipoos. Verder heb ik nog wat bloemen en een stukje lint gebruikt.

28 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtige Kaart! Mooie stempel ook!
Groetjes Jolanda.

Marjan zei

Prachtig is je kaart weer!! Heerlijk dat roze en romantische sfeertje! Enne... ik klik wer, hoor! ;)

Groetjes, Marjan

Jolanda de Ronde zei

Hoi Durvina,

Jeetje wat heb je mooie kaartjes gemaakt!
Ook dit is weer een plaatje.... echt heel mooi en lekker romantisch!
Ook ik zal gelijk effe voor je klikken op de banner..... succes ermee!

Groetjes,Jolanda

Unknown zei

Wat een sjieke kaart Durvina , heel mooi..!!

Groetjes Suze

Me zei

Super sjieke kaart,heel mooi papier.

Grtjss Marjon

regina zei

hoi

wow wat een schitterende kaart!!

heel erg mooi papier!!


gr regina

*Ellen* zei

whow wat een prachtig en stijlvol kaartje is dit

nicolet zei

Een prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes nicolet

KarinsArtScrap zei

hi durvina het is een heel mooi kaartje.
toevallig vandaag met dezelfde digi image bezig geweest.
dus die zie je nog wel een keer.
je hebt heel mooi papier gebruikt.

groetjes karin

Agnes zei

Schitterend kaartje !!
Chique en stijlvol!!

Gr. Agnes

Lia zei

Mooie kaart Durvina, enne heb maar weer geklikt hoor.

groetjes Lia

Marjanne zei

Heel erg mooi Durvina, ik klik ook hoor!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig!!!!!

groetjes jolande

Justine zei

Prachtig kaartje!
Zeer erg mooi!
Groetjes Justine

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat een mooi kaartje, stempel past echt bij het papier ziet er sjiek uit. Ene...ik heb weer geklikt hoor (al een baerg keer)wat kun jij dan eigenlijk winnen?

Marleen zei

heel mooi kaartje!
Ben je weer een beetje beter? Begreep dat je niet helemaal fit was? En Rhodé ook niet?
Leuk he, die herfst en winter?!
Spreek je snel weer een x.
Groetjes

ps... stuur jij nog een x wat data?? Of zal ik het doen?

Anoniem zei

Schitterende kaart Durvina.

Groetjes Jannie.

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje heel mooi geheel
Groetjes Tineke

Wendy ten Hove zei

Hi Durvina,

Heel mooie kaart! Lekker vrolijke kleuren er op en die stempel vind ik erg mooi. Leuk gemaakt!

Groetjes,
Wendy

BepvS zei

Wauwww mooi zeg, prachtige stempel ook.
Gr, Bep

CraftyC zei

Your card is beautiful Durvina. I do love the floral image!
Clairex

Ilonka zei

Owh wat een prachtig kaartje. SCHITTEREND!!

Groetjes, Ilonka

Sandra zei

wauw schitterend kaartje heb je gemaakt.
Prachtig papier
groetjes sandra

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Kaatje zei

mooi, romantisch kaartje!

groetjes,
Annika

Andrea zei

Wat een super mooi kaartje. Leuk papier en stempel heb je hiervoor gebruikt:D.

Groetjes,
Andrea

Wendy Koorevaar zei

Mooie kaart Durvina! Prachtige kleuren en ik vind de takjes heel erg leuk!!

Groetjes,
Wendy

Marit zei

Prachtige kaart Durvina, wat een details en het afdrukje vind ik geweldig! En ik ga even klikken!

Groetjes,
Marit