maandag 18 oktober 2010

Gijs

Deze week hebben we een echte uitdaging bij Anyone for Anya, iedereen maakt kaarten maar deze keer is het de bedoeling dat er iets anders dan een kaart word gemaakt. En dit is de prijs die deze week te winnen is: Is het geen schattige stempel? Ik heb gekozen voor een boekenlegger, en heb hem cadeau gegeven aan mijn neefje Gijs, hij vond hem helemaal super! Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress. De sterren zijn uit het Design Papier geknipt. De ovaal is met spellbinders gemaakt, en de letters zijn met het Olivia alfabet van Cuttlebug gemaakt. Ik hoop dat jullie meedoen en het net zo'n uitdaging vinden als ik. Succes ermee!! En kijk eens wat ik heb gewonnen: En dan heb ik nog een laatste vraag/ oproep voor jullie: Dames ik heb een vraagje!! Misschien hebben jullie het al op mijn blog gezien,boven aan op mijn blog staat een banner, van Paper & Pictures, ze hebben hier een leuke Aktie mee. Iedere klik levert mij punten op. Voor de mensen die in de top 10 staan zijn ook leuke prijzen te winnen. Dus bij deze vraag ik jullie lekker te klikken voor mij, je mag zo vaak klikken als je wilt!

18 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Durvina,

Wat is hij leuk geworden de boekenlegger!!
ook echt voor een jongen heel leuk hoor!!
mooi ingevervt ook:)
Moet er met deze challenge eigenlijk een stempel
verplicht op aanwezig zijn?

Lieve groetjes
Sonja

Marjanne zei

Ik vind Gijs zo'n leuke naam,had bijna mijn jongste zoon zo genoemd, maar het is niet uit te spreken in het Frans he. Ik kan me voorstellen dat dit een succes was, een enige boekenlegger!

Gusta zei

wat een leuke boekenlegger zeg,die moet ik ook maar eens maken.en je vorige kaart is ook erg mooi geworden

groetjes Gusta

Jolanda Cuper zei

Prachtige label! Als boekenlegger voor een jongen! Leuk hoor meestal zijn dat niet van die boekenwurmen!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wat en super mooie boekenlegger en ik snap
dat hij daar blij me was. Ik had dit keer geen tijd om mee te doen was een weekend weg, dus nu de volgende opdracht maar gaan maken

gr hetty

CraftyC zei

I love this Durvina. A gorgeous bookmark and beautifully embellished!
Clairex

Marjan zei

Erg leuk!! Je brengt me meteen op ene ideetje, ik ga misshcien wel boekleggers maken met mijn klasje.

Groetjes, Marjan

Unknown zei

Wat een leuke boekenlegger Durvina, ik snap dat gijs er blij mee is.

Groetjes Suze

Kaatje zei

leuk zo'n boekenlegger! Altijd handig.

groetjes,
Annika

Riet zei

Wat een prachtige boekenlegger heb je gemaakt Durvina.

Liefs Riet.

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat leuk gemaakt! Kan met voorstellen dat Gijs er blij mee was, super toch?! Succes met de challenge, leuke prijs te winnen!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Tineke's hobby zei

Wat en mooie boekenlegger echt vvor een jongen lekker stoer
Groetjes TIneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige boekenlegger.

groetjes jolande

Neline zei

hoi hoi,
Dank je wel nog voor je reactie op mijn blog!
ikke ben heel aagje en snel naar je blog geraced....maar jij kan er ook wat van hoor!
super, prachtige creaties.
enne....ook gelijk volger geworden, kan ik je beter in de gaten houden;)
groetjes
Neline

*Ellen* zei

prachtig en heel origineel is deze boekenlegger, en gefeliciteerd met je gewonnen candy

Agnes zei

Leuke boekenlegger Durvina!
Wat een stoer stempeltje, echt voor een jongen!

Groetjes, Agnes

Sandra zei

schitterende boeklegger heb je gemaakt
groetjes sandra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele gave boekenlegger, super stoer en heel leuk! Gefeliciteerd met je prijs.
Groetjes van Jacqueline