zaterdag 2 oktober 2010

Verjaardag Merit

Vanmorgen ben ik naar de verjaardag van Merit geweest en dit is de kaart die ik voor haar heb gemaakt. Ik heb een aantal foto's omdat ook de binnekant helemaal "versierd" is. De stempel(s) zijn ingekleurt met Derwent, en de lampions zijn met Stickles bewerkt. Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV, en heet de Sweet Stack. Ook dit "kaartenbord" heb ik voor Merit gemaakt, Annemarie had me verteld dat ze dit erg graag wilde om haar kaarten op te hangen die ze zelf wel eens krijgt, omdat ze er geen goede plek voor had. En ook het tekst stempeltje heb ik cadeau gegeven, als je de kaart goed hebt bekeken zie je dat ik hem voor mezelf ook heb aangeschaft! Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend,

21 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een gave kadootjes allemaal, prachtig hoor

Anita zei

Wat een ontzettend leuk kaartje en erg gaaf bord om te krijgen voor je kaarten! Wat zal ze blij zijn!!! Groetjes, Anita

regina zei

hoi

wat een prachtige cadeautjes heb je gemaakt!!

super gemaakt!!

gr regina

Sinikka zei

Wat zal Merit blij zijn geweest toen ze dit heeft gekregen. Ik vindt je kaart heel erg mooi. De dekoratie is geweldig en de binnenkant verdient ook een kompliment. Het bord is supers!!!! Wat een leuk idee. Heel leuk dat je de kaarten onder het lint kunt schuiven ( als ik het goed heb gezien). Zo krijgen de kaarten geen gaatjes. En ook nog een mooie stempel kado.
Groetjes en nog een fijne zondag.
Sinikka

Marianne zei

Wat een geweldig verjaardagskaartje! Dat is wel een extra extra kaartje, zowel buiten- als binnenkant een juweeltje.Veel plezier op haar verjaardag en ze zal er wel reuze blij mee zijn!

Lia zei

Nou zeker een geweldig verjaardagscadeautje, erg leuk bedacht.
Kaart en bord in een woord toppie hoor.

groetjes Lia

majo zei

WAt een pracht kaart. En dat bord voor de kaarten is ook erg orgineel. Groet Majo

Linda zei

Heel leuk gedaan
gr linda

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig memobord en kaartje heel erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

Riet zei

Schitterend beiden gemaakt Durvina.
Leuke stempels,mooi papier en kleuren.
Daar was ze zeker heel blij mee.

Liefs Riet.

stempelfreaks zei

Wat een geweldig kaartje. En wat een prachtig bord heb je gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

Esther zei

Heel leuk kaartje geworden.
Je kaarten bord is ook erg leuk geworden.
Ze zal hier wel erg blij mee geweest zijn.

Groetjes Esther

heidy zei

Hoi Durvina,at een leuke creaties heb je gemaakt.
En bedankt voor je lieve berichtje.
Groetjes Heidy

Marjanne zei

een ontzettend leuk en origineel kaartje, daar heb je veel werk van gehad zeg! en dat bord is ook al zo leuk, een super idee!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je hebt Merit lekker verwent, ze zal er wel blij mee zijn, want het ziet er supermooi uit.

groetjes jolande

Gusta zei

wat een leuke gave kaart.en ook nog eens een super mooi kaarten bord

groetjes Gusta

Susanne zei

Wat een mooi en leuke kaart heb je weer gemaakt.

Groetjes Susanne

Kaatje zei

wow, schitterende kaart!Het bord heb je ook erg mooi gedaan!

groetjes,
Annika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creaties heb je voor Merit gemaakt, super!
Groetjes van Jacqueline

Jolita zei

Wat een leuke kaart en je kaartenbord vind ik super!!! Heel leuk zo met alle linten, perfect om allekaarten zonder moeite en beschadigingen op te hangen.

Groetjes, Jolita

Dena zei

Your card is so clever! I love the design!!!
Thanks so much for joining the Just Magnolia Challenge this week!
Hugs, Dena