dinsdag 26 oktober 2010

Welkom Thuis

Jullie hebben het vast al op mijn blog gezien (en inmiddels al een aantal keer gelezen),boven aan op mijn blog staat een banner, van Paper & Pictures, ze hebben hier een leuke Aktie mee. Iedere klik levert mij punten op. Voor de mensen die in de top 10 staan zijn ook leuke prijzen te winnen. Dus bij deze vraag ik jullie lekker te klikken voor mij, je mag zo vaak klikken als je wilt! Deze kaart heb ik voor mijn vriendin gemaakt die morgen terug komt van een zonvakantie!! Ik vond deze afbeelding erg toepasselijk i.v.m. de klimaatschok die ze hier zullen krijgen. Voor de kaart heb ik papier van DCWV gebruikt (linnenstack), en het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt, en hier en daar zijn Stickles gebruikt. De swirls die ik op de hoeken heb gemaakt zijn gestempeld. Voor de verticale randen links heb ik de Alterations (On the Edge) van Tim Holtz gebruikt (wat is ie gaaf, al zeg ik het zelf!!). De glitterswirl is gemaakt met een malletje van Sizzix en bewerkt met Stickles de kleur Platinum. De bloemen zijn van Crea-Lies (creative Flowers nummer 3), en zijn in het midden vastgezet met een parel brad. Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge bij Papertake Weekly, en Simon Says.

24 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje heel mooi in die lichte tinten en een mooie stempel
Groetjes Tineke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaart en wat een prachtige keluren.

groetjes jolande

Unknown zei

Prachtige kaart Durvina, mooie kleuren en het papier is zo mooi super.

Liefs Suze

Marjanne zei

Ontzettend leuke kaart en heel grappig voor je vriendin!

Corrie zei

Wat een mooi kaartje,Ik ben helemaal weg van de kleuren die je hebt gebruikt.

Agnes zei

Wow Durvina, ik vind 'm he-le-maal geweldig!! Echt 'n plaatje is het.
En die stans heb ik ook liggen maar nog niet gebruikt, lijkt me zo rottig werken met die 2 randen zo dicht bijelkaar maar ga het toch maar eens uitproberen...

Groetjes, Agnes

*Ellen* zei

idd een klimaatschok, maar dit prachtige kaartje geeft wel wat troost dan

Unknown zei

Mooie kaart Durvina, en nog bedankt voor jouw reactie op mijn blog!
Groetjes van Ageeth

creacora zei

hoi hoi haha idd zal ze een vreselijke cultuurschok krijgen maar het kaartje maakt het behoorlijk goed want die is prachtig !
Groetjes Cora

Neline zei

prachtige kaart Durvina! de kleuren zijn helemaal super;)
groetjes
Neline

m@deliefjuh zei

wauw zeg! deze is weer super mooi! vooral die kleuren! prachtig!

Riet zei

Wowww,wat een prachtige kaart,zo leuk die stempel,mooi ingekleurd zeg.
En wat een mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

elly zei

hallo durvina
wouwwwwwwww je hetb weer een schitterende kaart gemaakt
echt heel mooi
en een mooie stempel ook


en hartstikke bedankt voor je mooie kaart,
echt heel mooi .

groetjes elly

nicolet zei

je kaartje is helemaal top!
Groetjes Nicolet

Marjan zei

Haha, klimaatschok, nou inderdaad! Mijn dochter en vriend komen morgen terug van Bali, hetzelfde staat die twee te wachten... ;)

Mooi, je kaartje met van die zachte kleurtjes!

Groetjes, Marjan

Chris (catt871) zei

This is gorgeous! Such pretty colours! I love how the sparkle on her dress matches the sparkle on the rest of the card! SO PRETTY!!!!
Thanks for joining us at Simon Says Stamp this week!!
Chris

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Durvina, heerlijk al die bling bling!
Groetjes van Jacqueline

KarinsArtScrap zei

heel mooi kaartje durvina, prachtig met al die glitter en een mooie kleur.

groetjes karin

Jenine zei

Kvind hem super Durvina!! Ook erg mooie kleuren en lekker veel glitters.

Groetjes, Jenine

Justine zei

Wat super mooi!
Groetjes Justine

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

I love the glittery parts and the colors!!

Thanks so much for entering the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje,mooie kleuren.En een heel toepasselijke stempel bij dit weer.

groetjes Agnes

Andrea zei

Wat een heel lief kaartje Durvina. Heel mooi gemaakt:).

Liefs,
Andrea

Maria zei

Alweer zo'n prachtige kaart! Mooie kleuren en gave details! Ik moet echt vaker bij je langskomen Durvina, want anders mis ik teveel moois!

groetjes Maria