woensdag 20 oktober 2010

Welkom Thuis

Dit is de eerste keer dat ik een ronde kaart heb gemaakt, enm helaas heb ik niet zo'n grote ronde snijmal, ik weet eigenlijk niet eens of ze zo groot bestaan, want mijn spellbinders zijn veel kleiner, maar ik moet zeggen dat dit wel een heel precisie werkje is en dat ik er zelf wel wat aan blijf zien, de kaart is naar mijn zin maar het echte exacte cirkel krijg je uit de hand natuurlijk nooit zo strak als met een mal. Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye en heet Lost and Found. Alle randjes heb ik met inkt bewerkt. Het afdrukje heb ik met distress inkt ingekleurt. De swirl heb ik gemaakt met Stickles! Verder heb ik de Perlen pen, bloemen, en een tekst gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges: Create4Fun: Sketch Whiff of Joy: Distressing Misschien hebben jullie het al op mijn blog gezien,boven aan op mijn blog staat een banner, van Paper & Pictures, ze hebben hier een leuke Aktie mee. Iedere klik levert mij punten op. Voor de mensen die in de top 10 staan zijn ook leuke prijzen te winnen. Dus bij deze vraag ik jullie lekker te klikken voor mij, je mag zo vaak klikken als je wilt!

27 opmerkingen:

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hallo Durvina,

Meid wat een geweldige kaart heb je hier!!
Ontzettende leuke stempel prachtig ingekleurd
en je papier wow:))
Leuk dat jij ook meedoet aan die Challenger
wij zijn er ook mee bezig en dat ronde pppffff moet je echt
een cirkel snijder voor hebben, Nou ik gebruik wel een Cd
haha.

Succes!
Lieve groetjes
Sonja

Astrid en Brenda zei

Hoi Durvina,
Ik heb een grote cirkel snijder. Als je nog eens een grote cirkel nodig hebt, kom dan gerust even langs om het te lenen. Je kaart is super!
Groetjes Brenda en Astrid

Anoniem zei

Heel mooi kaartje! En prachtig afgewerkt met de perlen pennen. Knap!

-xxx- Myriam

*Ellen* zei

whow wat een super gaaf kaartje, schitterend met dat papier en in die kleurtjes,

Marjan zei

Mooie kaart!! Inderdaad supermooie kleurtjes en papier.Ik gebruik voor dit soort dingen de Coluzzle mal met het bijpassende mesje. Werkt prima en je krijgt veel maten in een mal.
Misschien heb je hier iets aan.

Groetjes, Marjan

Susanne zei

Hele mooie kaart heb je er weer van gemaakt.
Succes met de challenge, ik moet nog even zien of ik nog tijd heb voor de challenge bij Create4Fun.

Groetjes Susanne

Tineke's hobby zei

Super mooie kaart heb je gemaakt erg mooi zo'n ronde easel mooi stempeltje en mooie kleuren
Groetjes Tineke

Riet zei

Prachtig gemaakt Durvina,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar zei

Super mooi gedaan zeg! Prachtig in de cirkelvorm!!

Groetjes,
Wendy

chantal zei

prachtige kaart. Mooie stempel en papier. Bedankt voor de mooie verjaardagskaart.
Liefs Chantal

KarinsArtScrap zei

wow durvina wat een mooie kaart heb je gemaakt.
hele mooie stempel en leuk papier.

groetjes karin

Marianne zei

Ik vind het een hele chique kaart. Prachtig gedaan en volgens mij is hij perfectionistisch rond!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig je kaart en schitterend papier.

groetjes jolande

Marianne Schut zei

Hai Durvina, je kaartje is echt prachtig hoor, inderdaad een lastig klusje om zo iets mooi rond geknipt te krijgen maar het is je goed gelukt hoor! Succes met de challenges! Groetjes Marianne

Christa zei

super mooi hoor en die mooie bruin tinten geweldig, ben meteen volger geworden en ik dacht toch al dat ik dat was ,stom he, groetjes christa

jans zei

het is een super mooi rond kaartje geworden en hen op je banner geklickt grt jans

Caroline zei

Heel mooi kaartje!

Groetjes Caroline

Renata van Miltenburg zei

Niets van te zien op de foto hoor enne..het blijft handwerk, toch? Ik vind het in ieder geval een prachtig kaartje, leuke stempel, mooie layout.

Warme groet,

Renata

Sandra zei

wat een prachtig kaartje is dit weer geworden.
heel mooi afdrukje
groetjes sandra

Leonie zei

Het is een heel mooi kaartje geworden Durvina!! :-)
Ik vind, dat de cirkel heel goed gelukt is en het ziet er netjes uit, ook al is het uit de hand gedaan.

Groetjes,
Leonie.

Hetty zei

Wauuuw wat een schitteren kaartje en ik vind de
cirkel wel heel erg goed gelukt

gr hetty

Gusta zei

wat een mooie kaart zeg.en je doet het beter als mij,als je mij een rondje laat maken zitten er veel hoekjes in hoor hihi

groetjes Gusta

BepvS zei

Hartstikke mooie kaart, herekenbaar met die cirkels...hahaha
Gr, Bep

Anneke zei

Super mooie kaart!
Zo leuk
Groetjes Anneke

Chelsea zei

This is so pretty. The round shape easel is beautiful. Your coloring of that pretty image is perfect! Great distressing techniques.
Love,
Chelsea

Manuela zei

Beautiful card! ♥
Thank you for joining us at Whiff of Joy challenge blog.

Hugs,
◄Manuela►

Tara Godfrey zei

Absolutely stunning card, Durvina! I just love Shopping Willow...you've coloured her beautifully...love the shaped easel card and all the gorgeous layers of paper! Thanks so much for joining us at the WOJ Challenge! Hugs,t and the WOJ DT