maandag 29 november 2010

Alweer de laatste challenge van deze maand, dus dat betekent weer een sketch challenge: Ik heb er een jongenskaart van gemaakt, met mijn nieuwe stempel! Ik vind hem erg stoer geworden. Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey, en de lijn heet Origins. Het afdrukje heb ik ingekleurt met de Copics en ik heb een paar details (ondanks dat het een jongenskaart is) bewerkt met gele stickles. Ik heb de sterren embossingfolder van Cuttlebug gebruikt, de randpons die ik heb gebruikt is van EK Succes. De kruissteekjes zijn gestempeld!! Het cijfer is gemaakt met de cijfermallen van Cuttlekids. De rondjes zijn uitgestanst met Spellbinders en afgewerkt met een knoop met scrappersfloss. Natuurlijk vraag ik jullie om weer mee te doen, deze week word de prijs gesponsord door:Harlekino Als je mee wilt doen klik dan hier. We hebben nu ook een DT call, we zijn op zoek naar 4 nieuwe DT'ers dus dames, heb je altijd al in een DT team willen zitten ga dan eenseen kijkje nemen op het Anyone for Anya blog!! En dames ik wil jullie nog steeds vragen voor mij te klikken op onderstaande link i.v.m. met de competitie, enne ook voor jullie zelf is het erg leuk als je je hier aanmeld, want er staan erg leuk quotes tussen om te gebruiken bij jullie eigen creaties. Alvast bedankt!

18 opmerkingen:

Gusta zei

wat een leuke jongens kaart zeg.en de kruisjes gestempeld? ik wist niet dat dat bestond gaaf hoor

groetjes Gusta

regina zei

hoi

superleuke jongenskaart!!

gr regina

Lia zei

Ohh wat een gave jongenskaart zeg, erg leuk.

groetjes Lia

Unknown zei

Wat een ontzettende leuke en stoere jongenskaart heb je gemaakt.

Groetjes, Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd weer Durvina, ik vind jouw jongenskaarten altijd zo gaaf.

groetjes jolande

Miranda zei

Prachtig kaartje !!!
Lief stempeltje
Groetjes Miranda

Marjanne zei

heel anders dan je voorgaande kaarten die supervrouwelijk waren, dit is echt een stoerebinkenkaart!!

creacora zei

Hoi Durvina je hebt een prachtige kaart gemaakt erg leuk voor een jongen en wat heb je hem mooi gekleurd de schaduw is super gemaakt !

Groetjes Cora

Amanda zei

Zeker een stoer kaartje Durvina, en mooi gedaan ook.

liefs Amanda

Marjan zei

Mooi stoer kaartje, heel geschikt voor een jongen.

Groetjes, Marjan

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Patricia zei

Leuk kaartje Durvina. Superleuk stempeltje heb je gebruikt en erg mooi ingekleurd. Ook het papier is erg mooi en wat een leuke stoere randpons heb je gebruikt. Fijne dag, groetjes Patricia

Wendy ten Hove zei

Hi Durvina,

Deze is super, zeg! Wat een leuke afbeelding is dit! En het gouden randje op z'n helm maakt het helemaal af, hij is echt top!!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Wendy Koorevaar zei

Ohhh wat een leuke en stoere jongenskaart zeg! Heel mooi gemaakt hoor!!

Groetjes,
Wendy

Tineke's hobby zei

Wat een schitterende stoere jongens kaart heel mooi met die kruissteekjes
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi jongenskaartje! Prachtige kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Agnes zei

Wauw, wat een geweldig leuke stoere jongenskaart!!
Knap werk hoor, doe het je niet na!! :)

liefs, Agnes