maandag 22 november 2010

Girlie Card

Deze week hebben we als opdracht voor de challenge bij Anyone for Anya, maak een Girlie kaart. Erg leuk om in de tijd van de kerstkaarten eens een heerlijk roze kaart te maken, en met al de creativiteit van jullie kunnen jullie natuurlijk ook een combi maken van deze twee. Ik ben nieuwsgierig naar de verassende creatie's van jullie. Maar nu even over mijn kaart. Het papier wat ik heb gebruikt is van Three Bugs in a Rug, de lijn heet Savannah, het is een echte Girlie lijn vandaar dat ik deze heb gebruikt. Ik heb mijn nieuwe stempel gebruikt die ik op de Krea Doe heb gekocht en die is ingekleurt met Copics, en bewerkt met Stickles, de lolly en de bolletjes in haar haar, heb ik bewerkt met Glossy Accents. De randpons is van Martha Stewart (Doily Lace), en de bloemen zijn met een Creatable gemaakt. Ik hoop natuurlijk weer dat jullie ook mee zullen doen en de prijs die deze week te winnen is word gesponsord door: Hellen Hobby.

24 opmerkingen:

Susanne zei

Zo, dat is echt een meisjeskaart.
Heel leuk zo in de donkere dagen van de herfst.

Groetjes Susanne

Lia zei

Wat een schattige kaart Durvina, lekker rose, echt een lieffie.

groetjes Lia

Miranda zei

Wat een super leuk kaartje, daar wordt je gelijk weer vrolijk van
Groetjes Miranda

Marjanne zei

een heel mooi kaartje Durvina!

Caroline zei

Ja heerlijk he om even een ander kaartje te maken dan kerst. Hij is mooi geworden , een echte meidenkaart.

Groetjes Caroline

Angelique zei

prachtige kaart zeg!!

m@deliefjuh zei

wat een sweetie :)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een snoepie, heel mooi, leuk het glitterjurkje.

groetjes jolande

Jolara zei

wat prachtig ! GR Joyce

Riet zei

Schitterend is deze kaart,zo lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Astrid zei

Een ontzettend lief kaartje, prachtige kleurtjes, mooi papier !! Afdrukje is ook superrrr !!

groetjes Astrid

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje

Kaatje zei

wat een schattig kaartje!

groetjes,
Annika

BepvS zei

Wat een heerlijk zoet kaartje zeg....
Gr, Bep

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!

gr regina

Neline zei

Echt een girlie kaart!! heerlijke kleutjes.
groetjes
Neline

Patricia zei

Dit is met recht een meisjeskaart met die lieve zoete kleurtjes...heel leuk. Ik vind dat sterretjes papier erg leuk...groetjes Patricia

Agnes zei

Op en top een meisjes kaart!!
'n Plaatje is het!

Groetjes, Agnes

nicolet zei

Oooh wat een superleuk meisjeskaartje!
Groetjes Nicolet

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heerlijk zo'n meisjes kaart.lekker roze.
groetjes Agnes

Aleida zei

Dat is wat je noemt een meisjeskaart! Leuk stempeltje ook.
groetjes,

Unknown zei

Wat een heerlijk zoet kaartje Durvina, heel mooi.

Groetjes Suze

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een lekker rose kaartje, zo schattig!
Groetjes van Jacqueline

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kaart zo mooi in die kleuren een echte meiden kaart
groetjes Tineke