maandag 15 november 2010

Merry Christmas & Mannenkaart

Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Marianne Design, (Old Fashion Christmas). Het afdrukje heb ik ingekleurt met Copics, en bewerkt met Stickles (Frosted Lace), en het "ijs" heb ik gemaakt met de Stardust Stickles lekker laten blinken. De ijskristallen zijn gemaakt met stempels van Kars en met embossingpoeder bewerkt, deze heb ik zowel op het afdrukje als op de blauwe achtergrond gebruikt. De swirls zijn van Sizzix, de tekst van Magnolia en heb verder nog lint kant bloemen en meeldraadjes gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges: Gek op Copic:Kerst, maar geen rood/groen challenge Paperplay Challenges:Ribbon, Lace & Flowers Totaly Tilda:Christmas ice blue, silver Deze kaart heb ik gemaakt voor iemand die een mannenkaart nodig had voor een man die 65 jaar word. Ik heb de sctech gebruikt van Dutch card Lovers. Het papier is van PaperMania, en de teksten zijn van Hero Art. De cijfers zijn gemaakt met het Olivia alfabet van Cuttlebug.. De stropdas heb ik geleasd van Annemarie.BEDANKT!! Helaas heb ik op dit moment erg weinig tijd om op =jullie blogs te neuzen, ik heb een aantal verplichte kaarten te maken en moet nog veel kerstkaarten maken, en ook heb ik nog 3 surprises te maken voor de kids, daar krijg ik natuurlijk wel hulp bij, maar de kennis is dat toch het meeste bij moeder vandaan komt. Dus dames sorry, maar hopelijk tot gauw!

28 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaarten Durvina.
En succes met je andere opdrachten.

Groetjes Suze

Sanne zei

Die Kerstkaart vind ik helemaal geweldig! Die sterretjes, wat een leuk idee!

Groetjes Sanne

Astrid en Brenda zei

Wat zijn je kaarten leuk geworden.
Groetjes Brenda en Astrid

Aleida zei

Mooie kaartjes. Ook de mannenkaart ziet er mannelijk uit!
groetjes,

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie en gave kaarten heb je weer gemaakt Durvina.Leuk al dat ijs en glitter spul.
De mannenkaart is ook super goed gelukt.
Succes met je opdrachten.

Groetjes Jannie.

Tinie zei

Wat een superleuke mannenkaart heb je gemaakt!!
Stoere papiertjes en leuke afwerking!
groetjes Tinie

Miranda zei

Super mooie kaartjes heb je weer gemaakt, die mannen kaart vind ik geweldig
Ik vind het altijd moeilijk voor jongens en mannen !
Groetjes Miranda

Milnie zei

wat een heerlijk winters kaartje Durvina hou wel van al die glitters! ook je mannenkaartje is superrrr!

nicolet zei

Allebei zijn ze schitterend Durvina!
Groetjes Nicolet

regina zei

hoi

schitterende kaartjes!!

gr regina

KarinsArtScrap zei

je kaart ziet er prachtig uit.
succes met de challenges.

groetjes karin

Crealin zei

Hoi Durvina,

je hebt dat duo zo mooi ingekleurd en leuk samengesteld met dat mooi papier.

Groetjes,

Lins

Riet zei

Wowww Durvina,Wat heb je prachtige kaarten gemaakt,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Die mannenkaart is ook geweldig,mooi papier heb je gebruikt.

Marjanne zei

mooie kaarten Durvina

BepvS zei

Wat een schitterende kaartjes Durvina...
Gr, Bep

Ellen zei

Yes! Leuk die stropdas, hartstikke leuke mannenkaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie kaarten, de bovenste kaart, daar zijn de kleuren zo mooi van en de mannenkaart vind ik helemaal geweldig.

groetjes jolande

*Ellen* zei

twee heel verschillende kaartjes, maar ze zijn prachtig alletwee

Lia zei

Ik vind beide kaarten erg mooi en de mannenkaart superleuk bedacht.

groetjes Lia

Patricia zei

Je hebt weer 2 prachtige kaarten gemaakt Durvina. Vooral die bovenste vind ik erg mooi. Dat papier heb ik ook. Moet ik nodig eens wat mee doen. Succes de komende tijd....verontschuldig je niet..iedereen is druk in deze tijd!! Grt Patricia

Angèle zei

Schitterende kaartjes! Bedankt dat je met je mannenkaart meedoet bij DCL.

Groetjes, Angèle

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat een leuke kaarten die bovenste die vind ik prachtig,kom hem woensdag in het echt bewonderen.

liefs Annemarie en Merit

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende mannenkaart heb je van de sketch gemaakt. Helemaal geweldig! :))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Het andere kaartje vindt ik ook prachtig. ;)

Groetjes Rosalien

Anne-Marije zei

Beide kaarten zijn erg mooi!
xxx Anne-Marije

Marianne zei

Ik vind je mannenkaart die je met onze schets gemaakt hebt erg leuk! Het andere kaartje ook overigens.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes,
Marianne

anja curvers zei

Beide kaartjes zijn heel erg mooi maar vind vooral die manenekaart voor DCL heel erg leuk zo met die stropdas. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Andrea zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Durvina. Echt super gedaan.

Groetjes,
Andrea

miriam zei

Mooie kaarten vindt kaart voor dcl ook heel erg apart en leuk

bedankt voor het meedoen met DCL

groetjes miriam