maandag 22 november 2010

't is the season to be jolly

Ik zag de oproep voor guest Designer call bij Whiff of Joy en heb deze kaart gemaakt om er met mee te doen, dus heb ik een hele goede reden om mee te doen. De kaart is gemaakt n.a.v. de sketch die bij deze Guest DT Call hoort. Ik vind het een supermooi merk stempel om mee te werken. Toen ik laatst op de Krea Doe was had ik deze stempel van het dametje op mijn lijstje staan en heb hem toen gescoord, en afgelopen week kreeg ik de kerstboom stempel per post binnen, en heb hem zo samen gebruikt, ik vind het een hele gave combi geworden. Het papier wat ik heb gebruikt is Lost and Found van My Minds Eye, de achtergrond is gewoon kraft papier wat met een clear stamp van Kaisercraft (Sheet Music) is bestempeld, de inkt die ik daarvoor heb gebruikt is Stormy Sky van Ranger (Distress inkt). Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt, de jurk is bewerkt metPatina Stickles, de glitters in de kerstboom zijn de Platinum Stickles, voor de balletjes slinger in de boom en de armband heb ik een Perlen pen gebruikt. De bloemen zijn bewerkt met Stardust Stickles. De tekst is ook van Kaisercraft Verder heb ik nog kant, lint, parelbrad en steentjes versiering gebruikt.

29 opmerkingen:

Astrid zei

Wowww, wat een schitterende kaart, een sjiek gehaal hoor, echt heel erg mooi gedaan !!

groetjes Astrid

Jeanet van der Lee zei

Wat heb je deze kaart prachtig ingekleurd zeg, dat zal wel een heel werk geweest zijn! Veel succes en ik hoop dat het DT plekkie voor jou is hoor!

BepvS zei

Wauwwww wat gaaf zeg en die combinatie is echt schitterend.
Gr, Bep

Agnes zei

Wauwie, wat een super de puper kaart!!!
SCHIT-TE-REND !!!!!!
Voor mij heb je al gewonnen hoor.

Liefs, Agnes

Unknown zei

mooi gedaan Durvina leuke combinatie heb je gemaakt met deze 2 stempels, groeten van Ageeth

Susanne zei

Zo, daar ben je wel eventjes aan het kleuren geweest lijkt mij.
Heel mooi geworden.

Groetjes Susanne

regina zei

hoi

wow superr mooie kaart!!

heel mooi gekleurd!!

gr regina

Anoniem zei

Wowwww wat mooooooooiiiii.
Echt schitterend!!!!!
Veel succes ik hoop voor je dat je gast designer wordt.Zou super leuk zijn.En wat heb je alles mooi ingekleurd daar ben je wel even mee bezig geweest denk ik.

Groetjes Jannie.

Lia zei

Ohh, wat mooi zeg.


groetjes Lia

Miranda zei

Wauw, wat een super, super mooie kaart!!!
Erg mooie combi van de dame en de kerstboom
Succes
Groetjes Miranda

Angelique zei

oohh met zo'n schitterende kaart moet je vast en zeker winnen! prachtig!!

creacora zei

O wat een schitterende glitter kaart super mooi gemaakt !
Groetjes Cora

Neline zei

wauw....wat een prachtige kaart!!!! hier moet je wel mee winnen, super gedaan hoor;)
groetjes
Neline

Amanda zei

Wat een geweldige kaart Durvina, wens je heel veel succes ermee bij de WOJ, aan je kaartje gaat het niet liggen in ieder geval.

liefs Amanda

Riet zei

Schitterende kaart Durvina,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Super papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Marjanne zei

Wat een chique kaart!! heel mooi!!

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren en details. Succes met de uitdaging. Ik hoop dat je wint!
En dank je wel voor je leuke berichtje op mijn blog. Ik word een volger bij je hoor en zet je op mijn blogrol.
Lieve groetjes
Marion

Petra zei

Wow, prachtig met al dat glitter, heel feestelijk.

*Ellen* zei

ohhh whow in een woord schitterend, en hier moet je toch wel mee winnen, ga voor je duimen

Caroline zei

Zo wat een super mooi kaartje!! Wat een gave stempel! Het is echt een heel chique kaart geworden

Groetjes Caroline

Patricia zei

Mooie kaart Durvina. Je hebt de sketch leuk gebruikt. En leuk met al die glitters, dat geeft een echt kerstgevoel. Groetjes Patricia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat heb je dit supermooi gemaakt en zo schitterend ingekleurd, ik blijf ernaar kijken en zie steeds weer wat nieuws.

groetjes jolande.

Bernadet zei

geweldige kaart Durvina!!
Hoe leuk hoe je dat gedaan hebt met die glitterslingers
Heel erg veel succes

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat en plaatje hier ga je ZEKER mee winnen (anders zijn ze blind) En die zwarte handen?zijn jullie aan het oefenen op het dak (brandalarm!!) vast van iets anders ik kom ze morgen halen hoor......nee hoor geen haast.

gr Annemarie en Merit

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en heel veel succes

gr hetty

Gusta zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg
en wat een werk.mijn complimenten hoor

Groetjes Gusta

Katharina Frei zei

Wow!! Fantastic szene and colouration!!
Katharina x

Danielle zei

Wat een ontzettend mooie kaart en wat een werk zeg! heel mooi bling, maar dan subtiel. leuk dat je eens op mijn blog kwam kijken en een reactie achterliet!
groetjes Danielle

Anoniem zei

Prachtig glinsterende kaart! Mooi hoor.

Groetjes,
Myriam