dinsdag 30 november 2010

Zwemdiploma A



Ook deze kaart heb ik weer op bestelling gemaakt.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Cosmo Cricket.
Het afdrukje is ingekleurt met Distress inkt, en hier en daar heb ik stickles gebruikt, de zwemband is bewerkt met Glossy Accents van Ranger.
Ik heb een easel-card gemaakt, ik vind het een erg leuk effect krijgen doordat je hem zo kunt neerzetten.
De letters zijn gemaakt met het Wingo Zingo alfabet van Sizzix, de randpons die ik heb gebruikt is de Heart Lace van Martha Stewart.
De kaart is afgewerkt met strass steentjes en bloemen.



Ik weet niet wat het is en misschien hebben jullie hetzelfde probleem, ik kan al een aantal weken niet bij iedereen op het blog een bericht achterlaten, ik kan wel jullie nieuwe berichten lezen maar als ik dan een reactie bij jullie wil achterlaten dan kom ik er niet doorheen.
En nu heb ik sinds vandaag dat ik ook niet mijn gevolgde blogs op mijn eigen blog
niet kan zien.
Ik hoop dat het morgen allemaal weer uit zichzelf is opgelost!!!!

En dames ik wil jullie nog steeds vragen voor mij te klikken op onderstaande link i.v.m. met de competitie, enne ook voor jullie zelf is het erg leuk als je je hier aanmeld, want er staan erg leuk quotes tussen om te gebruiken bij jullie eigen creaties.
Alvast bedankt!



20 opmerkingen:

Astrid zei

ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die problemen met de blog heeft :( Ik was al mijn volgers kwijt :(
Je kaartje is in ieder geval schitterend hoor !!

groetjes Astrid

nicolet zei

wat leuk zeg een kaartje voor een zwemdiploma!
Lekker vrolijk!
Groetjes nicolet

Wendy Koorevaar zei

Hoi Durvina!

Wat een leuk kaartje en het afdrukje heb je prachtig ingekleurd!

Groetjes,
Wendy

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Vanaf de Altena alles zichtbaar op je blog!!
Wat een leuk kaartje, hij valt zo lekker op in deze tijd.En wat is het afdrukje weer mooi gekleurd kom toch nog eens op cursus bij je.

tot morgen annemarie en Merit (die komt alleen niet)

Marleen zei

Wat een leuk vrolijk kaartje tussen al die kerstkaarten.
Groetjes Marleen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lekker vrolijk kaartje, lekker zomers, dat doet de kou buiten vergeten.

groetjes jolande

Neline zei

wat een heerlijk leuk kaartje, geef mij de zomer maar! Ik vind dit toch wel heel erg koud.
Ik heb ook regelmatig problemen hoor, dan kan ik bij een aantal personen er niet op komen, en bij andere weer wel.....heel raar.
Gelukkig gaat het ook wel weer over.
groetjes
Neline

creacora zei

hoi je kaartje ziet er heerlijk uit meis beter dan die sneeuw ik hou niet zo van de winter geef mij maar dit tafereeltje ik vind je kaartje top meis

Groetjes cora

Patricia zei

Ach wat een superief kaartje zeg. Hele leuke lieve kleurtjes heb je gebruikt. Ik heb ook wel vaak problemen met reacties geven, maar meestal lukt de 2e keer wel...dus ik zou zeggen..de aanhouder wint!! Fijne avond Groetjes Patricia

Cobie zei

Hoi Durvina,

Mooie kaarten heb je gemaakt. Wat leuk dat je volger van mij bent geworden, en dat wij zo dicht bij elkaar wonen! Ik ben ook volger van jou geworden. Gefeliciteerd met de prijs die je bij Nicole hebt gewonnen, leuk zeg, veel plezier ermee.

Groetjes Cobie

Knutselfreak zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ook jij maakt super mooie kaarten. Ben gelijk volger geworden en kom zeker nog eens terug.
Groetjes,
Selma

Gusta zei

wat een leuke gezellige kaart
en ik heb ook vaak problemen met mijn blog hoor
dan komen er geen foto,s op de blogs.en hij blijft maar laden voor de foto,s.maar nu gaat het weer redelijk goed.

gr Gusta

marijke zei

hey Durvina die is mooi geworden zeg

Jacqueline Presentje zei

Hoi Durvina,

Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden. En zo weet ik ook jouw blog weer te vinden ;). Je hebt een heel mooi blog (hebben dezelfde achtergrond !) en je maakt prachtige kaarten zeg ! Bedankt ook voor je leuke reactie. Ik ga je zeker volgen.
Groetjes, Jacqueline

Tessa Tegendraads zei

Bedankt voor je lieve blogberichtje. Wat een mooie dingen maak jij! Ik kom zeker vaker een kijkje nemen!

xx Tessa

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Sandra zei

geweldig kaartje heb je gemaakt,
groetjes sandra

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een mooie en lieve kaart! De kleuren zijn zo schattig! Echt een feesje als je zo'n kaart krijgt!
Lieve groetjes
Marion

Tineke's hobby zei

Wat een super mooi en vrolijk kaartje heel mooi gedaan
Groetjes Tineke

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Super leuk kaartje weer,ik heb ook al een poosje problemen met reactie's achterlaten soms lukt het echt niet.En dan een aantal dagen later lukt het weer en dan heb ik dat weer bij een ander.Vind het wel lastig.

groetjes agnes