woensdag 3 november 2010

You are truly amazing

Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Jillybean Soup. De digi is ingekleurt met Derwent Coloursoft. De kaart heb ik simpel gehouden zonder veel tierelantijntjes, zo vind ik hem zowel voor een man als voor een vrouw te gebruiken. De tekst is van Hero Art, en heb ik gestempeld op een stukje papier wat met een spellbinder is uitgestanst. En verder heb ik nog een knoop gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Karen Doodles. Ik ga zo eens een beetje een lijstje maken voor wat ik erg graag zou willen kopen op de Krea Doe, ik hoop de eerste dag te gaan (volgende week woensdag), en het is wel handig als je een beetje weet wat je wilt, maar natuurlijk kom ik vast van alles tegen wat ook leuk is wat niet op mijn lijstje zal staan. Maar niets is leuker dan daar lekker neuzen en al dat moois te bekijken. Nu komt de post ook nog en er zit een nieuwe Cards Only bij dus ik ga me vanmiddag wel vermaken!

32 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart is dit, inderdaad goed te gebruiken voor zowel een man als een vrouw.

groetjes jolande

*Ellen* zei

hihi wat een leuke boekenwurm op dat prachtige kaartje

Miranda zei

Wat een leuk kaartje !!!
Groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een heel mooi stempeltje durvina van wie is die , mijn man leest heel veel boeken vandaar.
de kaart is heel erg mooi.

groetjes karin

Marit zei

Hoi Durvina!

Wat een schattig boekenwurmpje! Mooi gekleurd en erg leuk met die rondjes!

Succes met je verlanglijstje voor de Kreadoe, en veel plezier uiteraard woensdag!

Groetjes,
Marit

Me zei

Mooi kaartje,leuke digi.

Grtjss Marjon

Anne-Marije zei

Leuk kaartje met supermooi papier!
xxx Anne-Marije

Marleen zei

super kaartje. Hij zou trouwens perfect zijn voor Martin, haha, steeds in die leerboeken!
Tot vrijdag! Groetjes

Riet zei

Prachtige kaart Durvina,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

stempelfreaks zei

Prachtig kaartje! Mooi papier ook. Veel plezier op de Krea Doe. Heerlijk al dat hobbyshoppen.
Groetjes Astrid & Larissa

Jolanda Cuper zei

Grappig zo'n "unisex" kaart! Tenmiste zo heet het toch als het zowel voor de vrouw als de man kan!? Nu ik het zo zie staan lijkt het ineens een heel gek woord.
Succes met de Challenge!
Groetjes Jolanda.

Jolita zei

Wat een leuke kaart!! Origineel, al die rondjes en erg mooi papier.
Prachtig gekleurd ook, ik blijf het moeilijk vinden hoor, kleuren met Derwents.

Groetjes, Jolita

Caroline zei

Wat een schattig boekenwurm kaartje! En..inderdaad te gebruiken voor man en vrouw! Veel plezier met je Cards Only.

Groetjes Caroline

greet zei

Wat een prachtige kaart! Heel stijl vol en wat een mooi papier.
Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Greet

Andrea zei

Hele grappige/leuke kaart Durvina. Mooie kleuren gebruikt en ook het afdrukje is toppie. Weet zeker dat je een kans maakt met de challenge!

Groetjes,
Andrea

Gusta zei

hij is leuk zeg en heel mooi van kleur.
ik heb mijn cards only ook binnen heerlijk
en ik wil ook graag naar de creadoe maar moet nog iemand die met me mee wil hahaha

groetjes Gusta

Christa zei

Helemaal leuk Durvina!!
En ja wat blijven we toch een hoop wensen houden!

Liefs van Christa

Liesbeth zei

Mooi kaartje hoor, en heel mooi gekleurd, veel plezier in Utrecht, ik had ook plannen maar heb de laatste weken al zoveel geld uitgegeven dat ik maar besloten heb niet te gaan, niet de verleiding hihihih.
gr. Liesbeth

Unknown zei

Wat een leuke kaart Durvina en zeker heel goed te gebruiken voor een man als vrouw.
Veel plezier op de creadoe.


Groetjes Suze

Hetty zei

Wat een leuk kaatje


gr hetty

Agnes zei

Oh, wat een leuke kaart Durvina, is vast bestemd
voor 'n boekenwurm :)

Groetjes, Agnes

regina zei

hoi

wat een leuke kaart!!

een heel leuk afdrukje en heel mooi papier!!

gr regina

anja zei

heel erg mooi gedaan
leuk datje meedoet aan karen doodles nl
gr anja

scraphobby zei

mooi kaartje ,en mooie kleuren.
leuk dat je meedoet bij karen doodles.
groetjes Marian gd bij Karen doodles

Renata van Miltenburg zei

Ik zie wel door wie jij geinpireerd bent geraakt :) Top kaartje en prachtig gekleurd!

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Unknown zei

Hij is echt geweldig! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

gr. Renata

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Durvina!
groetjes, Alina

Ellen zei

Wat een leuke kaart!
Fijn dat je meegedaan hebt met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

marion zei

Een mooie kaart weer hoor, leuk dat je meedoet met Karens Doodles

majo zei

Succes met de uitdaging .
Ik vind je kaart erg mooi en super papier. Gr Majo

stempelfeest zei

In één woord: PRACHTIG! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KD NL.
Groetjes Mariska

Bernadet zei

prachtige kaart Durvina!!
Als jij je maar aan je lijstje houd zal het vast goed komen op de Kreadoe;)
Super dat je weer meedoet bij karen's Doodles NL!