woensdag 24 november 2010

Cindy

Dit is een kaart die ik voor iemand heb gemaakt op bestelling. Het papier wat ik heb gebruikt is van Cosmo Cricket. Alle randen van de scrappies zijn bewerkt met een Cateye. Het afdrukje is ingekleurt met Copics. De randpons heb ik van m'n moeder geleend en is van Martha Stewart. De bloemen zijn van Marianne Design en de dichte bloem hoort officieel onder de andere bloem, maar ik heb ze naast elkaar gebruikt en de dichte bloem heb ik ook nog tussen een embossingfolder gedaan. De letters zijn gemaakt met het Wingo Zingo alfabet van Sizzix. De tekst is van Hero Art, en als afsluiter heb ik nog knopen met scrappersfloss gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges: Friday Sketchers: Sketch Magnolia Stamplovers: Punch it

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een prachtig kaartje! Mooie combinatie van papier en materialen.

Groetjes,
Myriam

Unknown zei

Super mooie kaart Durvina!
groeten van Ageeth

Susanne zei

Een heel mooi kaartje, ze zal er zeker blij mee zijn.

Groetjes Susanne

Gusta zei

wat een leuke kaart zeg

Gr Gusta

Unknown zei

Hele mooie kaart, mooi gedaan met de bloemen!
groetjes marion

Sanne zei

Wat heb je weer goed je best gedaan! Leuk, zo die naam erbij! Ga ik ook eens doen!

Liefs Sanne

Astrid zei

Wat een schitterende kaart zeg, heerlijke kleurtjes, prachtig afdrukje en heel mooi ingekleurd !!

groetjes Astrid

Neline zei

prachtig kaartje weer! super kleurtjes.
groetjes
Neline

*Ellen* zei

wat een chique kaartje, prachtig in die kleurtjes

Durvina zei

hoi mama,
ik vindt het een erg leuke kaart en bij emma haden we ook een reactie gedaan ik hoop dat u daar dan ook op kijkt.

Groetjes van Noa.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

supermooi kaartje.

groetjes jolande

Marjanne zei

wat een leuke kaart en leuk met die bloem zo!

majo zei

Wat een prachtige kaart zeg!!
Mooi kleurtje dat rose. Gr Majo

Alina zei

mooie kaart, Durvina!
heel erg bedankt voor je leuke reacties!
groetjes, Alina

Riet zei

Schitterende kaart Durvina,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Deborah zei

Wat een prachtige kaartjes maak je, Durvina!
Ik ben dan ook meteen volger geworden.
Groetjes

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig kaartje zo mooi in die kleuren mooie stempel heel erg mooi gedaan
Groetjes Tineke

Patricia zei

Mooie kaart Durvina en prachtig papier heb je gebruikt. En er zitten weer veel leuek details in, super. Fijne avond, Groetjes Patricia

Jolara zei

ontzettend leuk ! Liefs Joyce

Agnes zei

Heel mooi kaartje Durvina!
Wat heb je alles mooi gecombineerd en
echt heel mooi papier is dit.

Liefs, Agnes