vrijdag 12 november 2010

Zwemdiploma

Ik was eigenlijk van plan om vandaag een andere kaart te plaatsen, maar doordat ik vanmiddag werd gebeld door iemand of ik nog voor morgen een meisjeskaart voor zwemdiploma B kon maken is het deze geworden. Ik ben snel aan de slag gegaan en heb de sketch van Create4Fun gebruikt. Het papier wat ik heb gebruikt is de Olivia lijn van Basic Grey. En het afdrukje is ingekleurt met Copics, en hier en daar bewerkt met Stickles. Het brilletje is weer bewerkt met Glossy Accents. De tekst heb ik in Word gemaakt omdat ik geen diploma stempel bezit, en dan is Word wel een oplossing. Verder heb ik nog bloemen en takjes van CreaLies gebruikt.

22 opmerkingen:

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje Durvina!
Groetjes, Yvonne

stempelfreaks zei

Wat een schatje is het geworden. Vrolijke kleurtjes!
Groetjes Astrid & Larissa

Vera zei

Wat een superschattig kaartje zeg!
Echt helemaal leuk voor een zwemdiploma :)

groetjes

vera

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje in die vrolijke kleurtjes

KarinsArtScrap zei

leuk kaartje durvina.

groetjes karin

nicolet zei

Prachtig kaartje Durvina.
Groetjes Nicolet

Riet zei

Ohhh wowwww Durvina,Wat een prachtig kaartje,geweldige stempel,mooi ingekleurd.
Mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

regina zei

hoi

super mooi kaartje!!

gr regina

Aleida zei

He, is het weer zwemdiplomatijd? Deze ziet er heel mooi en toepasselijk uit!
groetjes,

Susanne zei

Leuke kaart, zal ze zeker blij mee zijn.

Groetjes Susanne

Marianne Schut zei

Hai Durvina, super leuk kaartje is dit geworden! Groetjes Marianne

Miranda zei

Super leuk kaartje is het geworden
Ik heb nog geen tijd gehad om te freubelen maar ik hoop dat morgen wat kan doen !
groetjes en een fijn weekend
Miranda

m@deliefjuh zei

gaaf zeg! heel erg leuk!

Tineke's hobby zei

Wat een prachtig vrolijk kaartje
Groetjes Tineke

Maria zei

Wat een leuke kaart Durvina! Mooi papier en een leuk stempeltje heb je gebruikt!

groetjes Maria

Sandra zei

wat een schitterende kaarten heb je de laatste dagen gemaakt echt prachtig en wat heb je een leuke profielfoto.
groetjes sandra

Kaatje zei

heel schattig kaartje!

groetjes,
Annika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super lief, leuk kaartje,

groetjes jolande

Marjanne zei

Een ontzettend leuke kaart!

Marianne zei

Wat een schattig kaartje!! Helemaal top voor iemand die net z'n zwemdiploma heeft behaald!

majo zei

Hoi Duvina,
Wat een prachtig kaartje!
Mooi papier ook . Fijn weekend Gr Majo

Justine zei

Heel mooi kaartje!
Groetjes Justine