maandag 15 november 2010

Doen jullie mee?

Doen jullie mee deze week met de Colour challenge bij Anyone for Anya? Ik asl DT'er vond het een echte uitdaging, en dacht eerst wat moet ik hiermee, maar ik moet zeggen dat ik hem nu supergaaf vind. Jullie hebben alvast de voorbeelden van ons die je misschien kunt gebruiken als inspiratie om jullie op weg te helpen. Het papier wat ik heb gebruikt hebben jullie vast al herkent maar voor degene die het niet weet, het is papier van Magnolia. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt, voor het jurkje heb ik alleen Black Soot gebruikt. En de "slinger" in haar hand heb ik bewerkt met Stickles. De sneeuwvlokken die ik heb gebruikt zijn van Sizzix en van Cuttlebug en zijn bewerkt met Liquid Applique. De 2 randponzen zijn van Martha Stewart. Ik hoop dat je meedoet. Veel succes ermee!! Groetjes,

16 opmerkingen:

Gusta zei

wat een paar mooie kaarten heb je weer gemaakt Durvina.

groetjes Gusta

Linda zei

schitterend gedaan
grlinda

Lia zei

Hele leuke kaart heb je gemaakt.

groetjes Lia

m@deliefjuh zei

prachtig. mooi deze kleurstelling!

Miranda zei

Super mooi kaartje !!!
De kleuren zijn geweldig
Groetjes Miranda

Ilonka zei

Wat een supermooie kaartjes !!

groetjes Ilonka

KarinsArtScrap zei

heel mooi kaartje durvina.

groetjes karin

Sandra zei

wat een schitterend kaartje heb je gemaakt
groetjes sandra

Patricia zei

Wauw Durvina wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Hij is helemaal af en wat een gave kleurcombi zo met die grijs wit tinten. Grt Patricia

angelique (anlou) zei

jeetje dat is een mooie kaart meis
prachtige uitdaging ook weer
misschien doe ik wel mee
liefs angelique

*Ellen* zei

wat een gaaf kaartje, prachtig is ze in die kleurtjes

Riet zei

Wowwww Durvina,Wat een schitterend kaartje,lief dit stempeltje,zo mooi ingekleurd.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

majo zei

Erg mooi Kaartje heb je gemaakt Durvina.
Mooie kleurtjes Gr Majo

Anoniem zei

Super gaaf kaartje Durvina!!!

groetjes Jannie.

Angelique zei

schitterend zeg! leuk je in het echt gezien te hebben afgelopen week!! Met deze foto zou ik je inderdaad eerder herkend hebben hihihi...

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuk je kaart, mooi zo in het grijs.

groetjes jolande