donderdag 25 november 2010

It's a party

Ook deze kaart heb ik op bestelling gemaakt! Ik heb de sketch van Create4Fun gebruikt. Het papier is Origins van Basic Grey. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Copics. De ticket is van Inkadinkado, het leuke van deze tickets is dat je er verschillende teksten in kan stempelen. De letters zijn gemaakt met het Wing Zingo alfabet van Sizzix. De cijfers zijn van Cuttlekids. Vanmorgen ben ik op het blog gaan kijken bij Whiff of joy, waar ik mee heb gedaan met de DT Call, en helaas ben ik het niet geworden, ik vind het jammer maar wie weet ooit een andere keer. Maar ik werd zojuist wel erg blij toen ik een kijkje bij Nicole op haar blog nam. Kijk maar eens hieronder: Hoi Allemaal Vandaag zou ik bekend maken wie de winnaar is geworden van de Magnolia Candy. Tromgeroffel .... * Durvina * Durvina, van harte gefeliciteerd met je gewonne prijs. Wil je mij alsjeblieft even een email sturen met je naam en adres gegevens dan stuur ik de candy naar je toe. Ik wil echt iedereen enorm bedanken voor alle geweldige complimenten en lieve berichtjes ! Ik heb met grote rode wangen echt genoten van al jullie lieve complimenten, dank jullie wel !!! Veel liefs en groetjes Nicole xoxoxo Gaaf he? Jullie snappen wel dat ik vandaag in de gloria ben met zo'n mooie prijs. Ik lig bijna al op de mat voor de brievenbus te wachten!! Bij deze al heel erg bedankt Nicole!

24 opmerkingen:

Miranda zei

Zoooooooo, dat is een verrassing !!!!
Gefeliciteerd met je prijs!!
Jammer hoor dat je het niet geworden bent bij whiff off joy ik vond je kaart echt prachtig !
Groetjes Miranda

Oja, dit is ook een erg leuk kaartje, lekker stoer

Unknown zei

Leuke kaart Durvina en gefeliciteerd met je prijs!!

Groetjes, Joke

Christa zei

Heerlijk hoor zo'n verrassend pakketje winnen! Alvast veel plezier ermee ...
En je kaartje is prachtig, lekker stoer!

Groetjes van Christa

Gusta zei

ik zag het al staan bij Nicole
gaaf hoor feleiciteert en ik ben benieuwt naar je creaties die je er mee gaat maken
en je kaart is weer erg leuk

groetjes Gusta

Amanda zei

Lekker stoer kaartje Durvina, en gefeliciteerd met je prijs, wat een mooie, veel plezier ermee!

liefs Amanda

Aleida zei

You win some, you loose some. Maar wat je gewonnen hebt is een geweldige prijs! Je kaartje is ook heel leuk geworden.
groetjes,

Patricia zei

Mooie jongenskaart heb je gemaakt. Leuke kleuren heb je gebruikt. En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs!! Groetjes Patricia

BepvS zei

Ohhh gefeliciteerd meid, leuke prijs zeg en wat heb je een leuke jongenskaart gemaakt, heb nog nooit die stempelafdruk gezien, hij is echt leuk voor een jongenskaart.
Gr, Bep

Linda zei

wauw gefeliciteerd joh
gr linda

Tineke's hobby zei

Wat een prachtige jongenskaart echt heel mooi gedaan en gefeliciteerd met je gewonnen prijs
Groetjes Tineke

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een leuke stoere kaart voor Ruben!!! Echt super hoor! Zal hij zeker mooi vinden.
En helemaal gefeliciteerd met je prijs. Dat is echt boffen. Geniet er van hoor!
Jammer dat je het niet bent geworden bij Whiff of Joy. Ik helaas ook niet. Volgende keer zijn wij het gewoon.. LOL
Lieve groetjes
Marion

Susanne zei

Leuke kaart, ik doe ook mee met die challenge, succes dus ook.
En gefeliciteerd met je prijs, veel stempelplezier ermee.

Susanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke, stoere jongenskaart.
Gefeliciteerd met je mooie prijs.

groetjesn jolande

*Ellen* zei

prachtig is dit stoere kaartje, en gefeliciteerd met die super leuke prijs

Astrid zei

Een heerlijke stoere jongenskaart, echt super hoor en gefeliciteerd met je geweldige prijs !!

groetjes Astrid

Sanne zei

Hey!

Ik zag vanochtend ook dat je gewonnen had! Gefeliciteerd hoor! Maar ik zou niet voor de brievenbus wachten hoor. Ik hoor net dat de postbodes weer gaan staken. Ben benieuwd wat je met de stempels gaat maken. Ik houd je blog goed in de gaten. Wat heb je weer een leuk kaartje gemaakt, zeg! Past goed bij een jongen!

Liefs Sanne

Neline zei

gave stoere jongenskaart enne....gefeliciteerd hoor, we zien er gauw wel wat mee verschijnen:)
groetjes
Neline

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

he van harte meid wat een gave prijs heb je gewonnen. Jammer dat het niet gelukt is bij Whiff of Joy volgende keer beter (zijn ze daar toch een beetje blind(HAHA)
Gezellige dag morgen genieten met z'n allen.

gr annemarie en merit

nicolet zei

Mooi gedaan Durvina!
Groetjes Nicolet

Riet zei

Wat een prachtige stoere kaart Durvina,super stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Angelique zei

prachtige stoere jongenskaart zeg! gefeliciteerd met het winnen van de prijs!

Anoniem zei

Een geweldig stoere jongenskaart Durvina en gefeliciteerd met je super gave prijs .

Groetjes Jannie

Marjanne zei

Een leuke kaart en gefeliciteerd met de prijs!!

Crealin zei

Hoi Durvina,

wat een toffe jongenskaart, dat afdrukje is echt zo leuk!
Ik kan geloven dat je heel blij bent met zo'n candy, geniet ervan!

Groetjes,

Lins x